Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کارمندان یک بانک برای بارداری شان باید از رئیس خود اجازه بگیرند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به نقل از دیلی میل، کارکنان یک بانک تجاری در شهر چیجیججوانگ چین مجبور به دریافت مجوز از سرپرست بانک برای داشتن فرزند خود هستند.

قوانین شرکت اجازه حاملگی برای زنان کارمند خود را صادر می کند. اگر زن نخواهد سقط جنین کند، جریمه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست این قاون در ماه جولای ارائه می شود.

یکی از کارکنان بانک، به سازمان اتحادیه های کارگری شهر شکایت کرد چرا که به علت عدم رعایت قانون Law اجازه حاملگی، از طرف بانک جریمه شده است. او افزود که زنان دیگر در این بانک در وضعیت مشابه و بدتر هستند، پس از مداخله اتحادیه کارگری، بانک این قانون را لغو کرد و جریمه را از همه کارکنان زن خود برداشت.

پیش از این گزارش شده بود، که ۱۶ پرستار درمانگاه Banner Desert Medical Center، ایالت آریزونای آمریکا اعلام کرده بودند،که همزمان باردار هستند.

اشلی ادکینز یکی از کارکنان این بیمارستان در صفحه فیس بوکش عکس ها و ویدیوهایی از پرستاران باردار این درمانگاه را منتشر کرد. به گفته وی، این کودکان بین ماه های اکتبر و ژانویه به دنیا خواهند آمد.

پرستاران اطمینان دادند، که آن‌ها برای این بارداری همزمان برنامه ریزی نکرده اند. آنها می خواهند یک baby shower مشترک برای هفته آینده برنامه ریزی کنند (یک مهمانی Party که در آن جنس فرزندان را اعلام می کنند و هدیه دریافت می کنند).

همچنین مدت مرخصی برای مادران در آریزونا 12 هفته است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! انقلاب زنانه در سازمان مردانه / 5 زن ایرانی چه کردند؟ + عکس ارتباط پنهانی من با کاوه با جاهای باریک کشید / حالا به روز سیاه کشانده شدم ! مادرم عروس نمی گذاشت داماد با دخترش خلوت کند ! / داستان یک طلاق عجیب فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی درخواست ناو هواپیمابر آمریکایی از سپاه به زبان فارسی در خلیج فارس + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون Law مهمانی Party اخبار حوادث بارداری چینی عکس بانک رئیس عکس ایران اعدام فیلم تصاویر تهران دستگیر شد زندگی زن دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها هشدار امروز هواشناسی را جدی بگیرند

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، لغزندگی جاده‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

ایسنا در خبری نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی‌رنگ با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری های محلی آورده است: از اواخر وقت دوشنبه تا پایان اواخر وقت سه شنبه (۱۷ و ۱۸ اردیبهشت) وقوع رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، صاعق، وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه شمالی استان، وزش باد شدید تا خیلی شدید و در نواحی مستعد گردوخاک به‌ویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، اختلال در سفرها، کاهش دید، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌کند.

در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها هشدار امروز هواشناسی را جدی بگیرند
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • وارفارین چیست و چه کاربردی دارد؟ + عوارض، استفاده در دوران بارداری و منع مصرف
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • تولید بیماری‌های احتمالی برای نسل آینده؛ حاصل بی‌توجهی به مامایی
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!