Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی‌اصغر علی‌اکبری معاون امور جوانان هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه این مانور همزمان با سراسر کشور هفتم آذر ماه در مدارس برگزاری  می شود گفت: هدف از برگزاری این مانور تحقق شعار، "مدرسه ایمن ؛ جامعه تاب آور" است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان کرد: تیم های دادرس عضو هلال احمر هر ساله در سطح مدارس متوسطه دوره اول تشکیل و 8 آیتم امدادی را زیر نظر مربیان هلال احمر آموزش دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اکبری افزود: این مانور در حقیقت سنجش تاب آوری دانش آموزان و ساکنان محله نزدیک مدرسه در حوادث و سوانح است.

انتهای پیام/ د

مانور زلزله در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود

تین نیوز

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن گفت: یکی از اقداماتی که از سال گذشته برای افزایش ایمنی در شبکه ریلی آغاز شد، اعزام قطار کامل است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، حمید گوگوچانی درباره قطار کامل گفت: تمام قطارهای باری که از مبادی اعزام می شوند با کمترین مانور در ایستگاه های طول خط تا مقصد سیر می کنند.

گوگوچانی افزایش ایمنی، کاهش مانور و افزایش سرعت بازرگانی را از فواید اعزام قطار کامل ذکر کرد و تصریح کرد: حذف مانور برای ما بسیار مهم است زیرا از منظر ایمنی، هر مانور و اتصال و انفصال واگن ها، هر خرابی لوکوموتیو در بلاک و اعزام امداد، به صورت بالقوه یک سانحه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه