Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مهندس امید عباس پور گفت: طی ۸ ماه سال جاری در شیروان، ۴۵۷ کنتور خراب تعویض شده است.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مهندس امید عباس پور مدیر امور آب و فاضلاب شیروان گفت: طی ۸ ماه سال جاری ۱۰ هزار و ۱۲۵ متر شبکه توزیع آب در شیروان از اعتبارات داخلی، عمرانی و درآمدهای حاصله از تبصره های قانونی اصلاح و بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از ۱۰ هزار و ۱۲۵ متر شبکه توزیع آب ، ۹ هزار و ۹ متر اصلاح شبکه قدیمی و فرسوده آب و ۱ هزار و ۱۱۶ متر اجرای توسعه شبکه جدید آب بوده است.

عباس پور افزود: همچنین طی این مدت ۴ هزار و ۱۸۵ متر برچیدگی لوله های شبکه توزیع و ۲ هزار و ۱۰۰متر خطوط انتقال آب در شیروان انجام شده که برای جلوگیری از بروز حوادث و هدر رفت آب شبکه های قدیمی و فرسوده برچیده و لوله های جدید جایگزین آنها می شود.

تعویض ۴۵۷ کنتور خراب

مدیر امور آب و فاضلاب شیروان گفت:  طی ۸ ماه سال جاری در شیروان ۴۵۷ کنتور خراب تعویض شده است.

عباس پور اظهار کرد: از این تعداد ۴۵۷ فقره کنتور خراب در شیروان، ۴۰فقره در شهر زیارت و ۵ فقره در شهر لوجلی تعویض شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد کنتور های خراب این امور به ۴۷۰ دستگاه می رسد افزود: تعداد کنتورهای خراب به صورت روزانه و با قرائت کنتورها در حال افزایش است و تعویض کنتورها نیز کاری دائمی و مستمر؛ که با توجه به اعتبارات تعویض خواهند شد.

عباس پور خاطر نشان کرد: حفظ و حراست از کنتور های آب شرب به عهده مشترک است و در صورت خرابی کنتور به دلیل عدم حفاظت و نگهداری و یا دستکاری آن از سوی مشترک، کلیه خسارت وارده از مشترک اخذ  و برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شبکه توزیع آب شرب کنتور خراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان

               به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: در حال حاضر شهر‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، سرکان و رزن و روستا‌های ارزانفود، سیمین و ابرو از تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهرمند هستند. 

 او گفت: در حال حاضر هزار و ۶١٠ کیلومتر شبکه توزیع و ٧۵ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع و ١٠ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی در سطح استان وجود دارد. 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان عنوان کرد: ورود میلیون‌ها لیتر فاضلاب به رودخانه‌ها، دریا‌ها و منابع آب زیرزمینی باعث آلودگی شدید و خطرناک محیط زندگی انسان و سایر موجودات زنده می‌شود و بی‌تفاوتی در قبال دفع حجم بالایی از آلاینده‌ها، مردم را با خطرات بروز بیماری‌ها و اثرات ناخوشایندی مواجه می‌کند.

دیگر خبرها

  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • هامبوگ جشن صعود دشمنش را خراب کرد