Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه بسیجی در میدان‌های خطر قرار می‌گیرد و درجایی که احساس کند که نظام مقدس دینی و اسلامی درخطر است جانش را فدا می‌کند گفت: بسیجیان در مقابل دشمنان همانند کوه می‌ایستند. ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی پاک‌دامن صبح امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد با بیان اینکه هفته بسیج یادآور خون‌هایی است که ریخته شد تا این انقلاب و نظام باقی بماند اظهار داشت: فعالیت بسیج بر این بوده تا این حرکت جوشان مردمی و میلیونی نظام جمهوری اسلامی ایران دوام پیدا کند؛ همان‌طور که امام بزرگوار فرمودند بسیج شکل نگرفت مگر اینکه برای دفاع از محرومان و مستضعفان عالم باشد، بسیج سرمنشأ تمام تحولات عالم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) به‌درستی و به معنای واقعی جایگاهش را درک کرده بود و آن عارف سالک طریق الی الله فرمود من آرزویم این است که با بسیج و بسیجیان محشور شوم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد با بیان اینکه بسیج هم ایمان دارد و هم عمل صالح عنوان کرد: چون بسیج ایمان و عمل صالح دارد دارای بصیرت است و بصیرت بسیج چشم‌گیر و گسترده است.

فرمانده سپاه اردبیل: عرصه جنگ اقتصادی نیازمند تفکر بسیجی استسردار سلامی در شهرری: بسیج فرمول غلبه بر همه مشکلات است؛ ادامه فرآیند قدرت‌سازی ایران اسلامیتهران| غفلت دشمن در محاسبه ظرفیت بسیج عامل شکست آنان بوده است

وی با بیان اینکه بسیجی در میدان‌های خطر قرار می‌گیرد و درجایی که احساس کند که نظام مقدس دینی و اسلامی درخطر است جانش را فدا می‌کند تصریح کرد: بسیج در مقابل دشمنان همانند کوه می‌ایستد؛ عارفان و سالکان در دنیا زیاد بودند و در قول و عملشان ثبات نشان دادند و این ثبات، استحکام و پایداری را در تمام ابعاد به رخ دنیا می‌کشند.

پاکدامن خاطرنشان کرد: در طول تاریخ دو جبهه حق و باطل داشته‌ایم و همیشه جبهه حق پیروز شده است؛ وعده قرآن است که رهروان این دو راه نیز دو گروه هستند.

وی گفت: منشوری که قرآن کریم در مقابل چشمان ما قرار داده حقیقت گویا ورسایی است که در مقابل چشمان ما هویدا می‌شود و دشمن به‌درستی آن را درک می‌کند؛ آنچه دشمن از آن می‌ترسد قدرت نظامی نیست چون نماینده تام‌الاختیاری مانند رژیم منحوس صهیونیستی دارد که خود را اول قدرت لجستیکی و نظامی منطقه معرفی می‌کند اما ذلیلانه در مقابل کشورهایی که مسئولانی پست و فرومایه قرارگرفته مانند عربستان صعودی گدایی می‌کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد اظهار داشت: ابرقدرتی که به تعبیر مقام معظم رهبری با گستاخی تمام می‌رفتند در یک کشوری در نصفه‌روزی کودتا بر پا می‌کردند و کشور را به سمت نابودی و اضمحلال می‌کشاندند و اگر می‌توانستد کسی که موردنظرشان بودن در رأس  کار قرار می‌دادند.

وی افزود: رئیس سنای آمریکا دیشب گفت آمریکا دیگر در دنیا آبرو ندارد چون داریم روابط عمومی کشوری می‌شویم که تنها ویژگی که داشته فقط پول‌دار بودن است و ما گوی تبلیغاتی رژیم صهیونیستی شده‌ایم.

وی عنوان کرد: این عزت و شرف برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، نشانه‌های افول آمریکا همین بس که دیروز می‌گفت می‌خواهم خاورمیانه‌ای درست کنم باب دل ما باشد، خاورمیانه‌ای که معنای واقعی لیبرال دموکراسی را بفهمد، پیاده کند و نمایندگی کند از طرف ایالات‌متحده آمریکا وداعش را شکل داد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد بیان کرد: داعش را شکل دادند که عراق، سوریه، یمن، لبنان را در قبضه خود قرار دهند ولی نتیجه آن این شد که به برکت خون پاک شهدا، مجاهدت‌های بسیجیان پاک‌باز و پاک‌دل، دشمن شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله‌ای است که باید خیلی به آن توجه کنیم، آمریکا بارها می‌گفت می‌خواهیم آمریکای بزرگ ایجاد کنیم و به دنبال این بود که هر کشوری که دنبال ثبات است آن کشور را بی‌ثبات کند ولی در قدرت منطقه‌ای کسی نمی‌تواند مانند جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مساجد بدون جوانان و نوجوانان و بدون هیئت امنا و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی هشتم اردیبهشت ماه، در جلسه قرارگاه استانی مساجد استان لرستان، که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، اظهار کرد: ما هر آنچه که داریم از وجود پر خیر و برکت مساجد است، ما باید بتوانیم خدمات مسجد را خوب جلوه دهیم و به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی یک سری تشکیلات مانند پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، در کنار احداث و توسعه مساجد تشکیل شد که بسیار ضروری است و باعث شده به غیر از شرکت در نماز جماعت، جوانان و نوجوانان به واسطه برنامه‌های متنوع به مسجد سوق پیدا کنند.

شاهرخی بیان کرد: مساجد بدون جوانان و نوجوانان و بدون هیئت امنا و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد، در سال‌های اخیر با توجه به نیاز مردم و حضور مستمر روحانیان و بسیجیان در محلات، تشکلاتی همچون ستاد تسهیلگری تشکیل شد که توفیقات خوبی در این راستا نصیب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: مجموعه امور مساجد استان نیز با صبر و حوصله اقدامات خوبی انجام داده، برنامه‌ها و مصوبات ارزشمندی را در راستای توانمندسازی ارکان مسجد عملیاتی کرده که تشکیل این ستاد و کارگروه دنباله همین موضوع است.

وی تأکید کرد: قرارگاه‌های مساجد باید باعث شود که روز به روز شاهد تغییر و تحول در سطح محلات و جامعه باشیم و انتظار است که با برگزاری چنین جلساتی، ظرفیت‌های استان در جهت رونق امور مساجد ارزیابی و آن‌ها را به کار بگیریم.

شاهرخی افزود: ما جوانان و نوجوانانی داریم که از بابت انقلابی‌گری و عقیدتی و کار جهادی از نسل گذشته اگر جلوتر نباشند عقب‌تر نیستند، در اختیار قرار دادن خدمات آموزشی، پژوهشی، تفریحی و سرگرمی از سوی سازمان‌ها، نهادها و ادارات مختلف به جد باید پیگیری شود، از آنجایی که این قشر از جامعه منبعی برای درآمد ندارند و مشتاقانه برای اوقات فراغت و کارهای فرهنگی مساجد مراجعه می‌کنند، باید این خدمات در اختیار آنان قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • گرامیداشت روز معلم
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان