Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صبح امروز میدان تیر ویژه بسیجیان دوره آموزش مقدماتی بسیج حوزه نصر کورین برگزار شد .
سرهنگ پاسدار علی سارانی مسئول اموزش سپاه ناحیه زاهدان در گفتگو با خبرتگار  خبرنگار بسیج گفت: تعداد ۸۷ نفر از بسیجیلن حوزه مقاومت بسیج نصر کورین در دو مرحله ۱۳ روزه اموزش‌های تئوری و سلاح شناسی تاکایک رزم انفرادی امداد و نجات عقیدتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را فرا گرفته و با تمرین تیراندازی با سلاح دوره اموزشی مقدماتی بسیج را به پایان رساندند.
وی افزود: با توجه به اینکه فراگیری آموزش مقدماتی یکی از الزامات تبدیل عضویت عادی به فعال بسیجیان می‌باشد برای سهولت و جلوگیری از تردد بسیجیان به مرکز شهرستان و ماهش هزینه‌های جاری این دوره آموزشی و برگزاری میدان تیر پایان دوره با هماهنگی‌های لازم در مرکز بخش کورین اجرا شد .
بخش کورین از بخش‌های تابعه شهرستان زاهدان و در ۱۰۰ کیلومتری آن واقع می‌باشد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت