Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:20:20 GMT

مدیران تورهای گردشگری آستارا آموزش دیدند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۱۰۶۴

مدیران تورهای گردشگری آستارا آموزش دیدند

آستارا - ایرنا - دوره آموزش یک روزه مدیران تورهای گردشگری آستارا با هدف تبیین آداب سفر و ماندگاری بیشتر مسافران داخلی و خارجی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا روز پنجشنبه در این دوره آموزشی در ساختمان سابق اداره آموزش و پرورش این شهرستان مدیریت کسب و کار، بازاریابی نوین گردشگری، تحول دیجیتالی رویه ها، ترویج خدمات سفر، یادگیری قوانین و مقررات و بهداشت سفر را از محورهای موضوعی این دوره آموزشی نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داریوش ملک زاده گفت: شرکت کنندگان در این دوره، مدیران و رهبران تورهای گردشگری هستند و گواهینامه پایان دوره آموزشی دریافت خواهند کرد.
وی افزود: این دوره زمینه ای برای برگزاری دوره های عالی در سطح بین المللی است و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا برای رونق صنعت گردشگری این شهرستان، آموزش مدیران تورها را ضروری می داند.
وی ادامه داد: آستارا از مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگرپذیر متعدد در حوزه های تاریخی، اقتصادی، و مذهبی برخوردار است و معرفی آنها توسط مدیران تورهای تفریحی و گردشگری، در جذب بیشتر مسافران و ماندگاری آنها موثر خواهد بود.
ملک زاده گفت: روزانه حدود سه هزار تبعه جمهوری آذربایجان به آستارا وارد و بعد از خرید مایحتاج، از کشور خارج می شوند و درآمد گردشگری زمانی حاصل خواهد شد که مدت ماندگاری مسافران و گردشگران در آستارا افزایش یابد.
عارف باباش پور کارشناس اتاق اصناف آستارا نیز در این دوره آموزشی، گردشگری را محور اقتصاد و توسعه این شهرستان دانست و سرمایه گذاری علمی و فکری برای جذب گردشگر را گام مهمی جهت توسعه کسب و کار در آستارا ارزیابی کرد.
وی گفت: فرصت حضور مسافران داخلی و خارجی در آستارا باید مغتنم شمرده شود و برنامه های کاربردی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آستارا، برای علاقه مندی مسافران به ماندگاری بیشتر در این شهرستان تاثیرگذار است.
در ادامه این دوره، استادان حوزه گردشگری با تشریح ثمرات رونق این صنعت در کشورهای پیشرفته، چگونگی بهره مندی بیشتر از جاذبه ها و ظرفیت های گردشگرپذیر آستارا را بازگو کردند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و مناطق دیدنی نظیر دریا، جنگل، تالاب، بقاع متبرکه، مدرسه و موزه تاریخی حکیم نظامی، موزه تاریخ مصور، بهشت کاکتوس ها، پارک تفریحی بی بی یانلو و باغ پرندگان در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مرکز این شهرستان، با میزبانی چند میلیون مسافر در سال و حضور حدود 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی، یکی از 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.
7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گيلان گردشگري آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه لهستانی Collegium Humanum به دلیل اعطای مدرک MBA برای مشاغل در میان نخبگان سیاسی است. پلیس مبارزه با فساد لهستان ۱۵ آوریل به دفاتر این دانشگاه خصوصی لهستان که متهم به فروش مدارک MBA جعلی به اعضای نخبگان سیاسی، نظامی و تجاری این کشور است، یورش برد.

بیشتر بخوانید: جای خالی دانشگاهیان در تدوین اسناد بالادستی آموزش عالی

پلیس همه کلاس‌های این دانشگاه را لغو کرد و ساختمان آن در مرکز ورشو را تعطیل کرد. چرا که به دنبال شواهد بیشتری درباره این رسوایی بودند که از هفته‌ها پیش آغاز شده است.

هم‌اکنون این دانشگاه لهستانی که مدارک دوره‌های کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی برای نخبگان سیاسی و نظامی این کشور ارائه می‌دهد، در معرض تحقیقات گسترده‌ای قرار دارد. این موضوع سبب شده است که بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه نام خود را به دلیل ترس از دست دادن حرفه‌شان پنهان کنند.

بر اساس تحقیقات پلیس، این دانشگاه یک کارخانه صدور مدرک بوده است که دوره‌های بی‌کیفیت را به کسانی می‌فروخته که می‌توانستند شهریه‌های هنگفت پرداخت کنند.

مشکلات این دانشگاه از زمانی که پلیس مبارزه با فساد لهستان، مقامات ارشد دانشگاه از جمله رئیس دانشگاه پاول سی (Pawel C) را بازداشت کرد، علنی شد. دادستانی افراد بازداشت شده را به ایجاد یک سازمان جنایی با تمرکز بر صدور مدارک جعلی تحصیلات تکمیلی برای منافع مالی و شخصی متهم کرد.

رسانه‌های لهستان گزارش داده‌اند که ممکن است این دانشگاه بیش از هزار مدرک MBA صادر کرده و تقریبا ۲۳۰ هزار یورو یا ۲۴۵ هزار دلار آمریکا به دست آورده است. پاول سی در مجموع به ارتکاب ۳۰ جرم از قبیل آزار جنسی متهم شد.

دانشگاه Collegium Humanum سال ۲۰۱۸ در ورشو تاسیس شد. شواهد نشان می‌دهد که این دانشگاه دوره‌های MBA را که معمولا ۱۲ تا ۲۴ ماهه هستند، در سه ماه ارائه می‌داد. این دوره‌ها از محبوبیت زیادی در میان مسئولان کشور برخوردار بود. چرا که داشتن مدرک MBA می‌تواند فرصتی برای حضور در هیئت‌های نظارت شرکت‌های تحت کنترل دولتی باشد.

وزارت دفاع لهستان اعتراف کرد که حدود ۳۷ افسر، از جمله یک ژنرال ارشد که در حال حاضر به عنوان سرپرست فرماندهی عملیاتی نیروهای مسلح، واحد فرماندهی کلیدی ارتش لهستان خدمت می‌کنند، مدرک MBA را از Collegium Humanum دریافت کردند.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1228901 برچسب‌ها آموزش عالی

دیگر خبرها

  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد