Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون استان البرز، اهداء خون را متناسب با فرارسیدن برودت هوا مهم خواند و گفت: ذخائر خونی استان البرز متناسب با برودت هوا کاهش یافته است و ضروری است شهروندان البرزی نسبت به اهداء خون همت کنند.

« محمدرضا مهدی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص وضعیت ذخائر خونی استان گفت: نیاز به اهداء خون امری حتمی است و شهروندان در تمام ایام سال باید نسبت به این مهم همت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل انتقال خون استان البرز افزود: مشارکت شهروندان در امر اهداء خون نوع دوستی است به ویژه در ایام برودت هوا که این مهم بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

 

مهدی زاده در پایان تصریح کرد: اداره کل انتقال خون البرز، جمعه 2 آذر ماه سال جاری در اداره کل انتقال خون واقع در 45 متری گلشهر چهار راه گلزار از ساعت 9 تا 17 آماده حضور شهروندان است.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت حسن روحانی ارزانی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور هفته کتاب و کتابخوانی ارومیه بیرجند وحدت آذربایجان غربی هفته بسیج محمدرضا مهدی زاده کاهش ذخائر خونی برودت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر

اداره کل تعزیرات حکومتی همدان میزبان پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده شهید حاج محمد رنجنوش شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، آیین وداع و تشییع شهید تازه تفحص شده "حاج محمد رنجنوش" همزمان با قرائت زیارت عاشورا و با حضور کارکنان و جمعی از مردم مومن در محل اداره کل تعزیرات همدان برگزار شد.

این مراسم در محل نمازخانه اداره کل و با همت بنیاد شهید و حفظ آثار و ارزش های اسلامی همدان با قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا و مداحی اهل بیت عصمت و طهارت و شهیدان والامقام انجام شد.

شهید تازه شناسایی شده حاج محمد رنجنوش متولد یکم فروردین‌ماه 1340 از روستای کبودراهنگ است. این شهید والامقام در تاریخ 12 اسفندماه 1365 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

پیکر مطهر و گلگون کفن شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع و پس از آن برای خاکسپاری به گلزار شهدای همدان منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود