Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:49:20 GMT

روند جذب بازیکن برای سپیدرود توسط علی کریمی

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۲۳۶۰

روند جذب بازیکن برای سپیدرود توسط علی کریمی

مربی سپیدرود می‌گوید با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان به حداقل اهدافشان در نیم‌فصل اول می‌رسند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های سپیدرود و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فردا (جمعه) برگزار خواهد شد. علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: یکی دیگر از بازی‌های مهمی که سپیدرود دارد، فردا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در بازی‌های قبلی به دنبال کسب سه امتیاز بودیم در این بازی هم به دنبال این هدف هستیم. امیدواریم با حمایت همیشگی هواداران این اتفاق خواهد افتاد. با توجه به بازی‌هایی که از نفت دیدیم، می‌دانیم که می‌تواند بازی پیچیده‌ای شود اما می‌خواهیم با کسب سه امتیاز خودمان را برای بازی با نساجی آماده کنیم.

مربی سپیدرود درباره این که آیا با کسب سه امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی می‌توانند حاشیه‌ امنیت خوبی در نیم فصل برای خودشان ایجاد کنند، توضیح داد: به هر حال بدیهی است که اگر این اتفاق بیفتد کمک زیادی به ما می‌شود. ما یک حداقل امتیاز را برای نیم‌فصل در نظر گرفتیم که به اهدافمان نزدیک هستیم. فعلا روی بازی فردا تمرکز کردیم. اگر مشکلی پیش نیاید با همت بازیکنان و تماشاگران این بازی را ببریم، به حداقل امتیاز خواهیم رسید و برای حداکثر امتیاز تلاش خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه تصمیم گرفته در نیم فصل چه بازیکنانی را جذب کند گفت: تا این لحظه صحبتی نشده و قرار است بگذاریم بازی‌ها تمام شود و در فرصت نیم‌فصل، علی‌کریمی با توجه به شرایط فوتبالی، فنی و مالی باشگاه تصمیم بگیرد ولی هنوز جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، همچنین قرار بود که علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجد سلیمان در این نشست خبری حاضر شود که به خاطر تداخل ساعت پرواز این تیم با ساعت نشست، در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپیدرود حاظر نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپیدرود رشت علیرضا امامی فر علي كريمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که تا این لحظه تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمد عباسی و مهدی کریمی ۴ بر یک از قرقیزستان پیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا