Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@00:53:55 GMT

درگیری پلیس مصر با تروریست‎ها/مرگ ۱۲ تروریست

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۲۹۳۷

در پی تیراندازی میان گروهی تروریستی و نیروهای پلیس مصر در منطقه العریش در شمال شرق این کشور ۱۲ تروریست کشته شدند. آفتاب‌‌نیوز : طبق بیانیه منتشر شده از سوی پلیس مصر، یگان امنیت ملی این کشور موفق شد پس از رصد گروهی تروریستی در العریش و هدف قرار دادن آنها ۱۲ تن از اعضای این گروه را در تیراندازی در این منطقه از پای درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته روزنامه‌ رای الیوم در بیانیه پلیس مصر آمده است: درگیری‌های امنیتی در این منطقه موجب از پای درآمدن هفت تن از تروریست‌ها شد، پس از تحت تعقیب قرار گرفتن این گروه و شناسایی پنج تن دیگر از آنها در العریش در پی تیراندازی در این منطقه آن پنج تروریست نیز از پا درآمدند.
از فوریه گذشته ارتش مصر عملیات نظامی خود در منطقه سینا را علیه گروه‌های تروریستی موجود در این منطقه آغاز کرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا، بیشتر حملات در این منطقه علیه نیروهای ارتش، پلیس و غیرنظامیان مصری توسط گروه انصار بیت المقدس وابسته به داعش انجام می‌شوند.

کد خبر: ۵۵۸۲۱۲ تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مصر تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران