Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:52:58 GMT

بسیج ذخیره پایان ناپذیر انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۳۰۰۴

بسیج ذخیره پایان ناپذیر انقلاب اسلامی است

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه سرپل ذهاب گفت: بسیج و تفکر و روحیه بسیجی به عنوان یک ذخیره پایان ناپذیر برای نظام و انقلاب اسلامی است که باید آن را به نسل آهای آینده انتقال دهیم.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با سالروز میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت افزود: دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته به تفکر بسیج است از این رو نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: راهکار مهم مقابله با توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت و توسعه بیش از پیش کشور ، ترویج تفکر بسیجی است.
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: وظیفه اصلی بسیج دفاع از کیان و آرمان های انقلاب اسلامی است و این نیروی مردمی هیچ گاه از ارزش های نظام فاصله نخواهد گرفت.
حجت الاسلام فاطمی نسب ، همچنین بر وحدت میان جامعه اسلامی و قشرهای مختلف مردم با هرگویش ، مذهب و تفکری تاکید و آن را نیاز امروز جامعه برای مقابله با دشمنان بیان کرد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد که مردم این شهرستان متشکل از مذاهب مختلف اسلامی شیعه ، سنی و اهل حق ، به طور مسالمت آمیز کنار یکدیگر زندگی می کنند.
3012/7399/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج ديدگاه سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز