Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:41:17 GMT

ستاره پرتغالی از دست میلان پرید!

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۳۰۲۸

ستاره پرتغالی از دست میلان پرید!

خواکین کاپاروش مدیر ورزشی سویا در مورد ماندن آندره سیلوا در این تیم به هواداران سویا اطمینان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن یک فصل کابوس وار در میلان، آندره سیلوا در تابستان به شکل قرضی و با حق خرید در پایان فصل راهی سویا شد و حالا با به ثمر رساندن 11 گل، درخشش فوق العاده ای تا اینجای فصل در ترکیب تیم جدیدش داشته و سویا قصد دارد قرارداد وی را دائمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

خواکین کاپاروش گفت: "هواداران سویا می توانند نسبت به ماندن آندره سیلوا اطمینان داشته باشند و این بازیکن طبق قراردادی که با ما دارد چندین فصل در سویا بازی خواهد کرد.

 

ما قدرت و فرصت را برای نگه داشتن آندره سیلوا در سویا را داریم. میلانی ها می تواند هر چه می خواهند بگویند زیرا آنها هم مانند تعداد زیادی باشگاه بزرگ دیگر خواهان جذب آندره سیلوا هستند اما هیچکس نمی تواند کاری انجام دهد. ما گزینه خرید آندره سیلوا را در اختیار داریم و در پایان فصل و یا حتی قبل، قرارداد وی را نهایی خواهیم کرد."

سویا آث میلان آندره سیلوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سویا آث میلان آندره سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که فرصت بازی به لونین در دروازه رئال مادرید برسد و این بازیکن بهترین استفاده را از فرصتی که به دست آورده بود برد و توانست نقش مهمی را در صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صدر نشینی این تیم در رقابت‌های لالیگا ایفا کند.

در حالی که رئال مادرید کپا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته بود تا جای خالی کورتوا را در دروازه این تیم پر کند، این لونین بود که توانست با عملکرد خوبش و با استفاده از لغزش دروازه‌بان اسپانیایی جایش را در دروازه این تیم حفظ کند.

در حالی که در ابتدای فصل گفته می‌شد که احتمالاً این دروازه‌بان اوکراینی در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند اما در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد او به گوش رسیده بود.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که مدیران رئال مادرید پیشنهاد رسمی برای امضای قرارداد جدید را به این ستاره رئال ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود که مدیر برنامه او هم به زودی پاسخ لونین را به مدیران این باشگاه اعلام کند و او قرارداد جدیدی را با رئال به امضا برساند.

دیگر خبرها

  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • توضیحات «زاکانی» درباره قرارداد خرید واگن مترو از چین