Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم یمن با تاکید بر اینکه حمایت معنوی خود را از مردم مظلوم و مسلمان یمن آشکارا اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: آنچه امروز در جهان اسلام می گذرد ناشی از مصیبت ها و بلایایی است که از به هم پیوستگی سیاست های امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود از یکصد سال پیش تاکنون به وجود آمده و این هندسه مصیبت در جهان اسلام به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امریکا جهان اسلام را بخش لاینفکی از جغرافیای سیاسی خود می داند گفت: در منطق سیاسی امریکا جهان اسلام و آنچه آنان آن را خاورمیانه می دانند به عنوان سکوی پرش امریکا و غرب به تراز برتر قدرت جهانی است.

سردار سلامی با اشاره به اینکه این آرزوی امریکا در دوره هایی به واقعیت پیوست افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد امواج بیداری و مقاومت اسلامی دربرابر رویای امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، تقابل راهبردی بین دنیای استکبار و جهان اسلام و ایستادگی در مقابل زورگویی های امریکا و استکبار شکل گرفت و ضربات وسیع، سیلی های محکم و شکست های تاریخی به امریکائیان وارد شد.

وی اضافه کرد: صهیونیست ها مجبور به دیوارکشی و فلسطینیان بیدار و گروههای جهادی مسلح شدند و امروز موازنه میدانی درگیری ها را گروههای جهادی در جهان اسلام به نفع خود تغییر داده اند.

سردار سلامی با اشاره به بیداری گروه‌های جهادی در لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و افغانستان گفت: در لبنان حزب الله قدرتمند شکل گرفت و شکست های بی شماری به صهیونیست ها وارد آمد، در سوریه ارتش مردمی در کنار ارتش شکل گرفت و تکفیر شکست خورد و داعش نابود گشت.

جانشین فرمانده سپاه بیان داشت: اینها پیروزی های شگفت انگیز جهان اسلام است که به واسطه وحدت شیعه و سنی در میدان با خون شکل گرفت و اینها شکست های دیگری بر امریکا بود. در این سالها امریکاییان از مسلمانان شکست خوردند اما عبرت نگرفتند.

وی همچنین با اشاره به بکارگیری همه جانبه قدرت، سیاست و استراتژی از سوی امریکا برای تضعیف ملت ایران و از بین بردن مقاومت افزود: ملت ایران در پرتو رهبری امام راحل و آیت الله خامنه ای در مقابل امریکا ایستاد و این نظریه را ثابت کرد که یک ملت با اتکا به اعتقاداتش می تواند بر دشمنان غلبه کند.

سردار سلامی با اشاره به محاصره یمن از سوی رژیم آل سعود و کشتار مردم مظلوم یمن با حمایت امریکا افزود: ملت ایران امریکا را به زمین زد و جلوه دیگری از روح مقاومت بر پیکره امت اسلامی دمید. روش امریکا مقابله با ملت هاست و این روزها در کلام رئیس جمهور امریکا که ملت ایران را تروریست خواند مشخص است ولی امریکا باید بداند ملت ایران ملتی مقاوم، هوشیار و آگاه است و در برابر تمامی توطئه ها و تهدیدها سربلند و پیروز خواهد ایستاد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاورمیانه سپاه پاسداران فلسطین مسلمان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشور‌های غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیرو‌های پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • آشکارشدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه