Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@07:21:17 GMT

زنی که با گوشت بدن نامزدش میهمانی داد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۴۲۶۶

روزنامه نشنال چاپ ابوظبی به نقل از دادستان شهر العین نوشت: این زن مراکشی که نامی از وی برده نشده است پس از آنکه متوجه می‌شود نامزد پس از هفت سال قصد ترک او و ازدواج با شخص دیگری از کشور خودش [امارات]را دارد، او را به قتل می‌رساند. این زن بی رحم سپس بدن نامزدش را سلاخی می‌کند و با گوشت بدن او خوراک مخصوص کشور مراکش به نام «مکبوس» [ یا همان کبسه که خوراکی شامل گوشت و برنج است]را تهیه می‌کند و با آن از کارگران پاکستانی پذیرایی می‌کند!به گفته دادستان، کارگران پاکستانی پس از مصرف این خوراک متوجه موضوع مشکوکی نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش این روزنامه، این جنایت سه ماه پیش رخ داده است، اما طی روز‌های اخیر برادر مقتول که به دنبال او بوده است به طور اتفاقی یک دندان را در داخل دستگاه مخلوط کن این زن مراکشی پیدا می‌کند.پلیس گفته است پس ا. ز. تکمیل تحقیقات، این زن محاکمه خواهد شد.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه

دادستان شهرستان کرخه گفت: ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان امین ملکشاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضائی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس مأموران پس از سوخت‌گیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرخه ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کد خبر 748360

دیگر خبرها

  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند