Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@23:26:01 GMT

تیم صبای یزد بر شهرداری بسطام شاهرود غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۵۲۰۰

تیم صبای یزد بر شهرداری بسطام شاهرود غلبه کرد

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که با حضور جمعی از مسئولان ورزشی و هواداران یزدی برگزار شد، تیم میزبان با ارائه یک بازی فنی حریف را گلباران کرد.
تیم صبای یزد در گروه 6 با تیم های هامون سیستان و بلوچستان، دانش ورزش فریمان، نماینده فوتسال شاهرود، مقاومت شهرداری مشهد و پاسارگاد صنعت باطری سمنان هم گروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیگ دسته دوم فوتسال در مجموع در سطح کشور در 6 گروه با حضور 37 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم رقابت ها صعود می کنند.
مرحله دوم پیکارها به صورت مجتمع در یکی از شهرهای کشور برگزار می شود و در مجموع چهار تیم به لیگ دسته اول فوتسال کشور راه خواهند یافت.
تیم های فوتسال صبای یزد و صنایع اردکان 2 نماینده یزد در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور هستند.
25 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ کشور و 75 تیم در لیگ های استان یزد حضور دارند.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی باشگاه های کشور شهرداری صنعت فوتسال یزد 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • داعش در افغانستان از بین رفته است