Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:22:42 GMT

آخرین وضعیت فیلمبرداری"خاک گرم"؟

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۹۳۵۲

تصویربرداری ۳۵ درصد از مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» به کارگردانی جواد ارشاد به اتمام رسید. ناطقان: تصویربرداری ۳۵ درصد از مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» جواد ارشاد که در استان کرمان تصویربرداری می‌شود به اتمام رسید.

فریبا بانک توکلی تهیه‌کننده درمورد روند تصویربرداری این مجموعه گفت: از پانزدهم مهرماه تصویربرداری «خاک گرم» با نام قبلی «تردید» را در منطقه کرمان شروع کردیم و تاکنون ضبط ۳۵ درصد از این مجموعه به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این روز‌ها در ارگ قدیم بم مشغول کار هستیم و تا چهار ماه آینده در لوکیشن‌های مختلفی در کرمان، بم، راین و فهرج تصویربرداری داریم.

بانک توکلی تاکید کرد که تدوین این مجموعه به‌طور هم‌زمان با ضبط، توسط مانی سنجری انجام می‌شود.

این تهیه‌کننده زمان پخش «خاک گرم» را بنا بر خواست گروه فیلم و سریال شبکه یک دانست و افزود: «شبکه، پخش این مجموعه را اواخر سال ۹۷ دانسته، کار تا آن زمان آماده می‌شود، اما به نظرم بهترین زمان پخش این مجموعه پس از تعطیلات نوروز است.»

مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» در ۳۰ قسمت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک با موضوع میراث فرهنگی ایرانیان ساخته می‌شود. در خلاصه داستان آن آمده است:

«مردی به نام برومند به همراه همسرش هما برای سرپرستی یک سایت باستان‌شناسی دعوت به همکاری می‌شوند که در این مسیر با کشف یک منطقه بسیار حساس و استراتژیک به لحاظ تاریخی وارد ماجرا‌هایی می‌شوند….»

بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، رضا توکلی، معصومه آقاجانی، شیوا خسرومهر، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، علی‌محمد رادمنش، فرزاد باقری، رحمان باقریان، مریم گودرزی، علی کهن، خلیل نظام‌آبادی، مهدی حشمتی، زهرا اسلامی و محسن افشار در این مجموعه بازی می‌کنند.

عوامل اصلی «خاک گرم» عبارتند از:

تهیه‌کننده: فریبا بانک توکلی، کارگردان: جواد ارشاد، نویسنده: سمانه نامدار، مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، تصویربردار: عزت عزیزی، طراح گریم: فرانک گلنوش، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: روح‌الله ظریف، دستیار دوم کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جمال دهقان، طراح صحنه و لباس: حسن علیزاده، مدیر تدارکات: علیرضا کفایتی، امور مالی: امیر جعفری، دستیاران تولید: صادقی، حشمتی، وحید زاده، طاهری نژاد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: خاک گرم ، فیلمبرداری ، تصویربرداری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خاک گرم فیلمبرداری تصویربرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها

به نظر می‌رسد سران دورتموند از نیکلاس زوله قطع امید کرده‌اند

طرفداری | نیکلاس زوله در سال 2022 پس از اتمام قراردادش با بایرن مونیخ در یک انتقال رایگان به بروسیا دورتموند پیوست اما از آن زمان تاکنون، هیچ‌گاه نتوانست انتظارات از خود را برآورده سازد.

به گزارش فیلیپ هینتس از اسکای آلمان؛ دورتموند از ذهنیت و رفتارهای غیر حرفه‌ای نیکلاس زوله بسیار ناراضی است. به همین خاطر، این مدافع میانی 28 ساله اکنون یکی از نام‌های حاضر در لیست فروش زنبورها برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو است.

بیش‌تر بخوانید: داشتن بیش از 100 کیلوگرم وزن! اتمام حجت مدیران دورتموند با مدافع آلمانی

با این حال حقوق بالای او و همچنین عملکرد ضعیفش باعث می‌شود به سختی یک خریدار برای زوله پیدا شود. گفتنی قرارداد زوله با سیاه و زردها تا سال 2026 اعتبار دارد و هنوز دو فصل دیگر از آن باقی مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال