Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجرایی نشدن سازوکار مالی اتحادیه اروپا، اظهار کرد: آخرین مواضع جمهوری اسلامی ایران در رابطه با این امر از زبان آقای عراقچی بیان شد و به نظر می‌رسد که هنوز به نا امیدی کامل از کار با اروپا در زمینه برجام نرسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای موضع گیری درباره آینده برجام و ارتباط با اروپا منتظر نتایج وزارت امور خارجه هستیم.

بروجردی همچنین با اشاره ضعف رژیم صهیونیسیتی و احتمال فروپاشی کابینه این رژیم جعلی تصریح کرد: با توجه به استعفای صورت گرفته در رژیم جعلی صهیونیستی  به نظر می‌رسد که  این رژیم در وضعیت بسیار اسفناکی قرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: بی شک یکی از دلایل تضعیف رژیم صهیونیستی مقاومت نیروهای مردمی و حماس است و به نظر می‌رسد که خروجی ادامه این پایداری چیزی جز سقوط رژیم صهیونیستی نیست.

وی ادامه داد: امروز می‌توان به صراحت گفت که ساختار رژیم صهیونیستی شدیدا شکننده شده و احتمال هرگونه فروپاشی از این رژیم انتظار می‌رود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

ایسنا/گلستان دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس امروز با تجمعی از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و مردم‌ مظلوم فلسطین دفاع کردند.

حاضران در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند که خانم نوئل مک کافی رئیس گروه فلسفه دانشگاه اموری یکی از این بازداشت شدگان است.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشورها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روزها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشورهای غربی می‌گذرد، نشان‌ می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده‌ و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیروهای گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • آیا وقت آن نرسیده است که شریان‌های حیاتی رژیم جنایتکار صهیونیستی قطع شود؟
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟