Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:29:14 GMT

حضور کیخا در فینال و ثبت ششمین حرکت به نام ایران

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۹۸۱۴

حضور کیخا در فینال و ثبت ششمین حرکت به نام ایران

تهران- ایرنا- در نخستین روز مسابقات ژیمناستیک جام جهانی آلمان که در کوتبوس این کشور در حال برگزاری است، سعیدرضا کیخا در وسیله خرک حلقه با کسب امتیاز 14/266 در بین 44 ورزشکار پرقدرت فینالیست شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از فدراسیون ژیمناستیک، سعیدرضا کیخا نماینده شایسته کشورمان ضمن راهیابی به فینال مسابقات جام جهانی، موفق شد ششمین حرکت را به نام خود و ایران به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورزشکارانی از ارمنستان ، چین ، چین تایپه، کرواسی و اسلوونی به همراه کیخا راهی فینال شدند. فینال وسیله خرک حلقه روز شنبه برگزار می شود.
رضا فرنیا دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات در وسیله دارحلقه هفدهم شد.
مسابقات ژیمناستیک جام جهانی آلمان اولین مرحله از مسابقات انفرادی کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است.
ورزشی **9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ژيمناستيك جام جهاني كيخا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز در گروه‌های مختلف از جمله اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه سازی، طراحی وبگاه و برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، گروه‌های خلاقیت، ربات‌های جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و گروه جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش گذاشته اند. این رویداد یک سکو برای کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

رویداد برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های پیشرفته برگزار شد.

دانش آموزان برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی و هزینه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. (به گفته برگزارکننده مسابقه لنسر به جنگجویان نوک پیکان حمله می‌گویند)

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور