Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ فضل‌الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: به منظور بهره‌مندی از بخشودگی جریمه دو برابری دیرکرد جرایم رانندگی، رانندگان تا پایان آذر ماه سال‌جاری فرصت دارند نسبت به جریمه اولیه خودرو خود اقدام نمایند.

او افزود:  پس از پایان آذر ماه جریمه دو برابری به مبلغ اصل جریمه اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در پاسخ به نحوه پرداخت جریمه خودرو گفت: بخشودگی جرائم مربوطه به تخلفات سال 96 و سال‌های قبل آن می‌باشد، تخلفات سال 97 در سال آینده مشمول تخفیف می‌شود.

سرهنگ بشیری ادامه داد: رانندگان می‌توانند با ارسال پیامک به راهور 120 یا درخواست پرینت از دفاتر پلیس+10 از میزان خلافی خودرو خود اطلاع حاصل کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی پیامک جرایم رانندگی خودرو رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

وی اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابان‌های مشهد عادی و روان است.

کد خبر 6098155

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق