Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:14:35 GMT

آموزش زبان انگلیسی به رانندگان تاکسی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۱۱۹۴

آموزش زبان انگلیسی به رانندگان تاکسی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: این طرح در راستای توسعه گردشگری و معرفی بهتر و بیشتر پتانسیل‌های کلانشهر رشت و ایجاد زمینه‌های زیر ساختی برای جذب سرمایه گذاران خارجی، طراحی شده است.
روهام قلیچی افزود: تاکسیرانان جامعه هدف مطلوب و گسترده‌ای برای این منظور می‌باشند و نحوه برخورد شایسته و تسلط به زبان انگلیسی توسط این قشر زحمتکش را عاملی در جهت تقویت فضای گردشگری بین المللی شهر رشت می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: روند جذب گردشگر و تکمیل زیرساخت‌های رشت در دو دهه اخیر حاکی از این است که ورود و توسعه گردشگران و سرمایه گذاران خارجی در سال‌های آتی و نزدیک بسیار محتمل و قریب الوقوع خواهد بود.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: از این جهت آموزش زبان انگلیسی به جوامع هدف اولیه از جمله رانندگان تاکسی می‌تواند کمک بسیاری به ایجاد آرامش روانی و اطمینان خاطر گردشگران نماید.
قلیچی با اشاره به بنیه و پیشینه فرهنگی شهر رشت این اقدام مدیریت شهری را بسیار مدبرانه و هوشمندانه دانست و گفت: این اقدام در راستای ارتقا و گسترش صنعت گردشگری در سطح بین المللی است که در اشاعه شهرت شهرستان رشت در مقیاس جهانی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسی رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند. 
در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده تر فی مابین بحث و گفتگو شد.
در ادامه قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه ها و نهاد ها را به عمل آورد.
همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی،آواز،تصنیف و مناجات خوانی،ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه شیر و شکراز دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا