Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس کمیسیون عمران مجلس، ارزیابی های اولیه نشان می دهد که هواپیمای سوخو، محصول مناسبی برای آب و هوای کشور ما نیست.

رضایی کوچی گفت: ارزیابی های اولیه نشان می دهد که هواپیمای سوخو، محصول مناسبی برای آب و هوای کشور ما نیست.

به گزارش خانه ملت محمدرضا رضایی کوچی، با اشاره به حضور شرکت های هواپیمایی روسیه در ایران برای مذاکره جهت فروش هواپیماهای مسافربری، گفت: قطعا آنچه که واضح و مبرهن است که ایران برای تقویت ناوگان هوایی به هواپیماهای مسافربری جدید نیاز دارد، اما قطعا این هواپیماها باید ایمن و دارای کیفیت بالا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه های کشور نباید برای خرید هواپیماهای بی کیفیت به هدر برود

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم در بحث خرید هواپیما این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد، که سرمایه های کشور نباید برای خرید هواپیماهای بی کیفیت به هدر برود.

اغلب هواپیماهای روسی فعال در ایرلاین های کشور از دور خارج شده اند

وی ادامه داد: ایرلاین های کشور در گذشته اقدام به مذاکره با شرکت های روسی و خرید هواپیمای توپولف کردند و در آن زمان هزینه بسیاری برای خرید این محصولات شد، اما این هواپیماها برای آب و هوا و جغرافیای کشور ما ساخته نشده بود و مشکلات بسیاری را در صنعت هوایی کشور ایجاد کرد و در نهایت ایرلاین ها مجبور شدند که این هواپیماها را از دور فعالیت خارج کنند.

هواپیماهای فعال در کشور باید دارای ایمنی لازم و کیفیت بالا باشند

رضایی کوچی افزود: قطعا در خرید هواپیمای سوخو روسی نیز باید دقت های لازم و کارشناسی صورت گیرد و مسئولان وزارت راه و شهرسازی نیز باید بر این مسئله دقت لازم را داشته باشند، از این رو هواپیمایی باید داخل کشور شود، که ایمن و دارای کیفیت بالا باشد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آب و هوا ایران سرمایه کارشناسی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اسکای نیوز گزارشی درباره تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران پخش کرد و مدعی شد این جنگنده‌ها در عوض پهپادهای شاهد است. ادعاهای مطرح شده در این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پدر جغرافیای ایران کیست؟
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • (ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران
  • سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز