Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@02:08:14 GMT

لغو محدودیت ترافیکی جاده هراز

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۲۶۰۰

لغو محدودیت ترافیکی جاده هراز

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز عادی و روان است، گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: محدودیت ترافیکی، ممنوعیت آمد و شد انواع وسایل نقلیه از رودهن به آمل و یکطرفه شدن مسیر آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به دلیل ترافیک عادی و روان در جاده هراز کاملا لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی به ادامه محدودیت ترافیکی جاده هراز در سه روز آینده اشاره کرد و گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا شنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه از جاده هراز ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترافیک جاده هراز محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران