Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مردی جوان ا از مامورپلیس خواست تا او را به جرم دانلود کردن فیلم های مستهجن دستگیر کنند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی در فلوریدا به اتهام دانلود فیلم های مستهجن از سایت های نامناسب دستگیر شد.

کوری هینچ 24 ساله، به اداره پلیس Police فلوریدا مراجعه کرد و از ماموران خواست تا او را به دلیل دانلود کردن فیلم های نامناسب از دختران کم سن دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران پلیس پس از دستگیری کوری و جست و جو در تلفن همراه او، با تعداد زیادی فیلم از دختران کم سن و کودکان در حالی که مورد آزارجنسی قرار گرفته بودند رو به رو شدند.

اکنون متهم، پس از تعهد و پرداخت جریمه 10000 دلاری از زندان Prison آزاد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قطع شدن دست راست ابوبکر بغدادی در دیالی! نیما ارکانی حامد جانشین انیشتین + بیوگرافی و عکس لباس های ناجور الهام در خیابان سرنوشتش را تغییر داد! بن سلمان برکنار می شود! / امریکا پشت او را خالی کرد! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس وقتی دختر عمویم مهسا رادیدم دلم لرزید / او با پسر دیگری ازدواج کرد ولی ... رقاصی زن جوان در ایستگاه اتوبوس سوژه شد + عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس دختری تجاوز سهیل به پسر نوجوانی را از پنجره دید! خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس درخواست ناو هواپیمابر آمریکایی از سپاه به زبان فارسی در خلیج فارس + فیلم "ادریس پلنگ" گردن مامور پلیس راهور را با چاقو شکافت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم پلیس Police زندان Prison اخبار حوادث جوان عکس فلوریدا دستگیر عجیب عکس دختر فیلم ایرانی زندگی پسر ساعت تصاویر من جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بازداشت عجیب این دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه جورجیا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

کد خبر 847610 منبع: ایسنا برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا