Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مرکزی رشت گفت: بسیجیان گیلان تا پایان سال یک هزار واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد می سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حسین مصطفی پور، امروز(2آذر) پیش از خطبه های نماز جمعه رشت در تجمع بزرگ بسیجیان در مصلی این شهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: کارنامه درخشان بسیج سراسر از خدمت، اخلاص و فداکاری برای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ناحیه مرکزی رشت تشکیل نیروی مقاومت بسیج را نشات گرفته از بصیرت بی نظیر امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) دانست و افزود: بسیج با نگاهی به اندیشه های امام راحل جمعی متشکل از افراد مومن، متعهد و با  اخلاص است که جز برای رضای خداوند اندیشه و فعالیتی ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت مرکزی رشت، موفقیت در آزمون بزرگ دفاع مقدس را یکی از میدان های مهم محک زدن توان بسیج خواند و گفت: بسیجیان در کنار سپاه پاسداران و ارتش توانست حماسه بی نظیری خلق کند و کشور را از دست دشمنان محفوظ بدارد.

وی اعلام کرد: علت دشمنی های پیدا و پنهان استکبار جهانی با بسیج به خاطر توانمندی توام با اخلاص و ایمان بسیجیان است.

مصطفی پور خاطرنشان ساخت: بسیج نه تنها حافظ انقلاب بوده و هست بلکه با صدور آموزه ها توانسته نیروی مشابه خود را در کشورهای مسلمان و مظلوم هم ایجاد کند.

وی تاکید کرد: هرجایی که بخواهیم موفق باشیم باید تفکر بسیجی حاکم شود.

فرمانده ناحیه مقاومت مرکزی رشت اذعان داشت: بسیج در اقشار و صنوف مختلف گسترده شده و ظرفیت همه جانبه در کشور محسوب می شود.

وی یادآور شد: اگر مدیری می خواهد کار و وظیفه اش را درست و با تکیه بر نیروی درون کشور انجام دهد باید از ظرفیت بسیج بهره ببرد.

مصطفی پور با اشاره به رویکرد جدید بسیج در عرصه خدمت گزاری و محرومیت زدایی، گفت: بسیح با همین نگاه خدمات بزرگی در استان انجام داده و در سال گذشته هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد را ساخت و تحویل داد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد حسن روحانی ارزانی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ارومیه دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی هفته وحدت مراجع و علماء مراجع بسیج رشت کمک به نیازمندان مسکن مددجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور

 سرهنگ محمد محمودوند در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری اردو‌های راهیان‌نور غرب کشور اظهار داشت: اعزام بسیجیان به مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور غرب کشور بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت انجام شود که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز.
به روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد.
وی افزود: در راستای افتتاح اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۳، تعداد سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار به ارتفاعات بازی دراز اعزام خواهند شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:
اردو‌های راهیان نور، یک اقدام مهم در راستای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است