Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:22:23 GMT

همدان| عملیات اجرایی سد گرین مجددا آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۳۶۳۵

همدان| عملیات اجرایی سد گرین مجددا آغاز می‌شود

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار جدید پروژه سد گرین انتخاب شده و این پروژه به زودی مجددا شروع به کار می‌کند. ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

 حسن بهرام‌نیا در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی کارخانه پنج هزار تنی تولید قند و‌ شکر نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند، اظهار داشت: پیمانکار جدید سد گرین انتخاب شده است و اکنون پیمانکار در حال تجهیز کارگاه این پروژه است و عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پروژه کارخانه تولید قند و شکر از پروژه‌های مهم نهاوند است و این پروژه در معیشت مردم شهرستان خصوصا کشاورزان تاثیرگذار است و‌ امیدواریم که این پروژه ظرف مدت دو ‌سال آینده به بهره‌برداری برسد.

همدان| 15 گروه جهادی به مناطق محروم نهاوند اعزام می‌شوند

بهرام‌نیا افزود: سال گذشته چهار هزار هکتار از اراضی شهرستان به زیر کشت چغندرقند رفت و محصول چغندرقند شهرستان تا نزدیک فرودین ماه در کنار جاده‌ها دپو و پلاسیده شد و همین امر باعث متضرر شدن کشاورزان شهرستان شد.

وی عنوان کرد: امسال سه هزار و دویست هکتار از اراضی شهرستان به زیر کشت چغندرقند رفته است و با تلاش و همت مسئولان جهاد کشاورزی شرایطی فراهم شده که کشاورزان محصول خود را بدون واسطه و با مدیریت زمان و به موقع به کارخانه‌جات تولید قند کشور تحویل دهند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد: با تو‌جه به پتانسیل و‌ میزان قابل توجه کشت چغندرقند در شهرستان احداث کارخانه تولید قند و شکر در شهرستان لازم و ضروری بود که امیدورایم هرچه سریعتر این کارخانه به بهره‌برداری برسد و مشکلات کشاورزان شهرستان نیز مرتفع شد.

فعالیت شرکت‌های تولیدی استان همدان متوقف نشده است

بهرام‌نیا با اشاره به تاسیس ایستگاه جدید راه‌آهن در شهرک شهید حیدری نهاوند، گفت: کارهای مقدماتی پروژه احداث ایستگاه جدید راه‌آهن نهاوند انجام شده است و به زودی این پروژه در شهرک شهید حیدری کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به انبار نفت جهان‌آباد که مدت‌ها بلااستفاده به حال خود رها شده بود، افزود: بلااستفاده ماندن انبار نفت جهان‌آباد دغدغه مردم نهاوند خصوصا امام جمعه نهاوند بود که با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شد این مکان به جهاد کشاورزی واگذار شده است و به زودی از این مکان به عنوان مخازن روغن استفاده می شود.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندارهای مطلوب وزارت بهداشت است.

فرهادی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، خوشبختانه تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال احداث است و سه پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهید فرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: سه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6088254

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر