Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمود جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه جمعه در صفحه شخصی توئیتر خود از اروپا خواست که درباره اجازه دادن به آمریکا جهت تعیین تکلیف کردن برای آنها تصمیم قاطعی بگیرد.

ظریف با بیان اینکه اروپا باید تصمیم بگیرد، نوشت: «که آیا می‌خواهد  آمریکا روابط با دیگر کشورهایی را که مورد تاییدش نیست، به آنها دیکته کند؟ برجام به نفع امنیت اروپا بود،‌حالا باید برای امنیت‌شان هزینه کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این توئیت با نوشتن هشتگ «نمی‌توان بدون خیس شدن، شنا کرد»، به لینک سخنرانی‌اش در چهارمین نشست گفت‌وگوهای مدیترانه‌ای در رم ارجاع داد.

وزیر خارجه ایران در توئیت دیگری متعاقب آن نوشت: «آمریکا می‌خواهد برای اثبات ادعاهایش علیه ایران به کنوانسیون‌های بین‌المللی پناه ببرد، در حالی که خودش سیاست نقض آنها را اجرا می‌کند. ادعای سلاح‌های کشتار جمعی - از سوی کشوری که حامی استعمال عراق از سلاح شیمیایی علیه ایران بود و سپس برای از بین بردن آنها، به عراق حمله کرد - نه تنها زشت است بلکه خطرناک نیز هست».

ظریف شامگاه پنجشنبه در نشست گفت‌وگوهای مدیترانه‌ای تاکید کرده بود: «ما همراه سایر کشورها با آمریکا مذاکره کردیم و به نتیجه خوبی رسیدیم. الان اروپا و بقیه باید برای زحمات خود و امنیت جهانی سرمایه گذاری و هزینه کنند. نمی شود بدون اینکه خیس شد شنا کرد». 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران توئیتر عراق ایران سرمایه گذاری اروپا ظریف کنوانسیون های بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز تصمیم گرفته در 30 ژوئن از رئال مادرید جدا شود و قراردادش را با این باشگاه اسپانیایی تمدید نخواهد کرد.

نشریه مارکا با تایید این خبر اعلام کرد که هیچ چیزی تغییر نکرده و میل او برای شروع یک ماجراجویی جدید، موجب شده تا تصمیم به جدایی از رئال مادرید بگیرد و مقصد بعدی او لیگ حرفه‌ای آمریکا است.

کاپیتان رئال پیشنهادهای بزرگی را رد کرده و در نظر دارد که فوتبالش را آمریکای شمالی دنبال کند. طبق گفته مارکا، ناچو که به فکر خداحافظی بود تصمیم گرفت یک فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد و در طول فصل تصمیم گرفت تا به آمریکا برود. تصمیم تو قطعی است و ناچو به لیگ ام ال اس خواهد رفت.

او آرزوی در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی را پس از جدایی کریم بنزما محقق کرد، سوپرجام را بالای سر برد، همین کار را در لالیگا انجام خواهد داد و رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ هم هنوز زنده است.

او در تمام فصل این تصمیم را گرفته بود که نمی‌خواهد برای فصل بعد در رئال بازی کند. حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم تغییری روی تصمیم او نخواهد داشت و ناچو در پایان فصل رئال را ترک می‌کند.

دیگر خبرها

  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • ببینید | جمله خاص پادشاه عربستان درباره غرور ایرانی‌ها به صدام به روایت ظریف