Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: به دنبال عدم اجرای تعهدات شرکت سایپا سیتروئن در تحویل خودروهای سیتروئن C3 در موعد مقرر (شهریور 97) برخی مخاطبان خواستار پیگیری دلایل تأخیر از مسئولان این شرکت خودروسازی شدند که در ادامه پاسخ معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن آمده است.

حسین مومنی در مورد زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3 و دلایل تاخیر در تحویل این خودروها، گفت: با توجه به مشکلاتی که در ماه‌های قبل در مورد تخصیص ارز و ترخیص قطعات و شرایط بین‌المللی اتفاق افتاد شرکت نتوانست به تعهدات خود در قبال مشتریان در موعد مقرر یعنی شهریور ماه 97 عمل کند

مشتریان شرکت های خودروسازی که زمان تحویل خودرو هایشان بسیار گذشته است دلایل تحویل ندادن خودروسازان را قبول ندارند ! اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز دوستان شوهر صیغه ای به پریسا ! / مهدی فقط می خندید! قطع شدن دست راست ابوبکر بغدادی در دیالی! نیما ارکانی حامد جانشین انیشتین + بیوگرافی و عکس لباس های ناجور الهام در خیابان سرنوشتش را تغییر داد! بن سلمان برکنار می شود! / امریکا پشت او را خالی کرد! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس وقتی دختر عمویم مهسا رادیدم دلم لرزید / او با پسر دیگری ازدواج کرد ولی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. رقاصی زن جوان در ایستگاه اتوبوس سوژه شد + عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس دختری تجاوز سهیل به پسر نوجوانی را از پنجره دید! خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سایپا معاون فروش خودروسازی پیگیری عکس دختر من پسر فیلم آمریکایی ازدواج ساعت ترکیه تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تأیید جدیت و مثبت بودن رویکرد مقاومت برای دستیابی به توافق آتش‌بس گفت که پیش از آغاز دور کنونی مذاکرات و اعزام هیئت حماس به قاهره، «یک سری تماس با برادران میانجی و جناح‌های مقاومت صورت گرفت و جلسات و رایزنی‌های فشرده‌ای در داخل و خارج از کشور برگزار شد». 

وی با تاکید بر مواضع مثبت و منعطف حماس گفت که اولویت این جنبش توقف تجاوز به مردم غزه است و این یک موضع اساسی و منطقی است که آینده‌ای با ثبات‌تر را ایجاد می‌کند.

هنیه افزود که جهان گروگان رژیمی افراطی است که دارای مشکلات سیاسی متعدد است و مرتکب جنایات زیادی در غزه شده و نخست‌وزیر آن می‌خواهد برای ادامه تجاوز و گسترش دامنه درگیری توجیهاتی دائمی ابداع و تلاش‌های انجام شده میانجیگران و طرف‌های مختلف را خراب کند. 

هنیه در ادامه هشدار داد: آمریکا که بر روی این اشغالگری سرپوش گذاشته می‌بایست جلوی او را بگیرد به جای آنکه آن را به سلاح‌های کشتار جمعی تجهیز کند.
 
رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که این جنبش همچنان مشتاق دستیابی به یک توافق جامع دارای مراحل پیوسته به یکدیگر است که به تجاوز پایان دهد، عقب‌نشینی صهیونیست‌ها را تضمین کند و به یک توافق جدی مبادله اسرا منجر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • ۱۵ سال کشته‌سازی؛ «ترانه»‌ای که به «نیکا» ختم شد
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • ۱۵سال کشته‌سازی؛ «ترانه»ای که به «نیکا» ختم شد+ عکس و فیلم
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد