Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@11:10:51 GMT

اردوی راهیان نور دانش آموزی در رامهرمز

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۹۰۰۳

در این مراسم که مسئولین شهرستانی اعم از فرماندار محترم ، ریاست آموزش و پرورش ، فرماندهی منطقه انتظامی و راهنمایی رانندگی و دیگر مسئولین شهرستان رامهرمز حضور داشتند، آقای موسی ممبینی فرماندار محترم شهرستان رامهرمز، هدف از اعزام به اردوهای راهیان نور را همان بیعت با شهدا دانست و گفت: شهدای این مرز و بوم که خود برای هدف مشخصی به جبهه های حق علیه باطل رفتند و یکی از اهداف بلند پایه و بزرگ آنها همان دفاع از ناموس و خاک وطن بوده و تا پای جان و از خود گذشتگی ، ایثار و شهامت جلو رفتند تا ناموسشان که الان در این برهه از زمان هم شما جوانان غیور و شهیدپرور رامهرمز هستید، مایه گذاشتند تا الان ما در اوج امنیت و آرامش زندگی خوب و راحتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در ادامه افزودند: وظیفه اصلی امروز شما که نشان دهد پیرو راه شهدا هستید این است که با حجاب برتر خود هم خشم دشمنان این انقلاب را بیشتر و بیشتر نمایید و هم باعث شادمانی روح آن شهیدانی که برای حفظ حجاب شما جان داده اند و افتخار آفریدند برای کشور عزیز اسلامی ما.

این دانش آموزان پس از زیارت قبور شهدای هویزه در یادمان شهدای هویزه دور هم گرد آمدند تا از نزدیک با شهدای گلگون کفن کشور خود بیعتی دوباره بسته و پیرو راه پاک شهدا باشند.

سرهنگ بهزادی از آزادگان 8 سال دفاع مقدس نیز در یادمان شهدای هویزه از رشادت ها، دلیری ها و ایثار و فداکاری این شهدا گفت.

مدت زمان اردو دو روز از مورخ 30آبان 97 الی 01 آذر 97 بود.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد