Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@04:14:21 GMT

میراشرفی رئیس کل جدید گمرک شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۹۷۶۰

رویداد۲۴ در متن حکم دکتر دژپسند خطاب به میر اشرفی رئیس کل جدید گمرک آمده است: انتظار می رود در راستای اسناد بالا دستی نظام ، برنامه های دولت دوازدهم و برنامه های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی ، مواردی چون "پیاده سازی سریع و کامل طرح جامع گمرک الکترونیکی نوین، گسترش ارتباط با سازمانهای بین المللی و تقویت همکاریهای منطقه ای در حوزه تجارت فرامرزی، برون سپاری ارایه خدمات منطبق بر سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و طرح ریزی شیوه های نوین مشارکت بخش خصوصی در ارتقاء زیرساختهای گمرکی، بازمهندسی و اصلاح فرآیندها در رویه های مختلف گمرکی با هدف چابک سازی و افزایش سرعت و دقت در تشریفات گمرکی و اصلاح نظام ارزشگذاری کالاهای وارداتی و صادراتی گمرکی در اولویت برنامه های گمرک قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در این حکم ، بهبود و ارتقای رتبه ایران در شاخص تجارت فرامرزی با همکاری سایر دستگاههای ذینفع و توسعه سرمایه انسانی گمرک با هدف افزایش اثربخشی نظام گمرکی را از دیگر اولویت های برنامه ای گمرک مورد تاکید قرار داد.

میراشرفی دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی است و در سوابق شغلی وی نیز ، سمت های چون ، مشاور رئیس کل و مدیرکل بازرسی گمرک ، مدیرکلی گمرکات استان مرکزی ، شهید رجایی بندرعباس و ناظر گمرکات استان هرمزگان به چشم می خورد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گمرک انتصاب میراشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک

دریافت 71 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با حضور در بندر شهید رجایی بندرعباس بخش‌های مختلف بندر، گمرک و انبارهای اموال تملیکی را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 6095105

دیگر خبرها

  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • نیاز گمرک به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • باید ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی در گمرکات و مناطق آزاد مستقر شود