Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@00:47:58 GMT

معجزه جوانی پوست با قلم گاو

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۹۷۸۴

معجزه جوانی پوست با قلم گاو

رکنا: بسیاری از بیماریها با قلم گاو قابل درمان است.

خواص قلم بیشمار و بی نظیر است . طبق گفته ی محققان انگلیسی آب قلم از پیری پوست جلوگیری می کند.درد مفاصل را تسکین می بخشد و عملکرد مغز و دستگاه گوارش را بهبود می بخشد. مطالعات انجام شده بر روی قلم و آب قلم نشان داده اند که می تواند سلامت شما را به هزاران روش بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالری موجود در قلم گاو:

کالری 310 و سدیم 65 میلی گرم

چربی کامل 25 گرم، پتاسیم - - میلی گرم

چربی اشباع شده 10 گرم کل کربوهیدرات 0 گرم

فیبر رژیمی 0 گرم

چربی اشباع نشده 0 گرم

قند 0 گرم

ترنس 0 گرم

پروتئین 20 گرم

کلسترول 75 میلی گرم

ویتامین آ 0%

کلسیم 2%

ویتامین سی 0%

آهن 10%

خواص و فواید قلم گاو و آب قلم

1.سیستم ایمنی را تقویت می کند:

آمینو اسیدهای موجود در قلم گاو و آب قلم مانند آرژنین، گلوتامین و سیستنین، باعث افزایش ایمنی در انسان ها و حیوانات می شوند.

2. قلم گاو برای سرما خوردگی و برونشیت:

دلیل علمی محکمی وجود دارد که ما در فصل سرما و آنفولانزا به سوپ مرغ نیاز داریم. در سال 2000، یک مطالعه بر روی قفسه سینه، که سوپ مرغ را مورد مطالعه قرار داده بودند (قلم و آب قلم) منتشر شد و دریافت که در واقع به کاهش علائم سرماخوردگی، با باز کردن خلط، باز کردن مسیرهای تنفسی و به هضم آسان کمک می کند.علاوه بر این، طبق گفته پزشکان سوپ مرغ به طور طبیعی حاوی اسید آمینه سیستیمی است که به طور شیمیایی شبیه داروی برونشیت است.

3. قلم گاو برای درمان التهاب:

مطالعات نشان می دهد که بسیاری از آمینو اسیدها در قلم و آب قلم (مانند سیستین، هیستیدین و گلایسین)، التهاب را کاهش می دهند و ال-گلوتامین به طور خاص التهاب روده را کاهش می دهد. علاوه بر این، همان مقاله که در ماه اکتبر سال 200 که در بالا ذکر شد به این نتیجه رسید که فواید ضد التهابی سوپ مرغ می تواند یکی از چیزهایی باشد که برای تسکین علایم سرماخوردگی رایج بسیار مفید است.

4. قلم گاو برای کمک به استحکام و دندان ها و استخوان ها:

مطالعه ای که بر روی مواد مغذی ضروری برای سلامت استخوان انجام شد، نشان داد که فرآیند تشکیل استخوان نیاز به "تامین کافی و ثابت این مواد مغذی" دارد:کلسیم، پروتئین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، آهن، بور، ویتامین A، ویتامین K، ویتامین C و ویتامین های B.قلم گاو و آب قلم و گوشت یا ماهی منبع خوبی از همه این ویتامین ها و مواد معدنی هستند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز راننده مترو به یک مسافر زن در مقابل مردم +عکس عکس های برهنه زن شوهردار دست پرویز چه می کرد؟! تجاوز دو برادر به مرد برهنه در پارک + عکس بهمن سر بی حیایی با نسیم شرط بسته بود! قتل بخاطر متلک زشت به دختری در شرق تهران تجاوز دوستان شوهر صیغه ای به پریسا ! / مهدی فقط می خندید! یک تراژدی دردناک / کودک اهوازی ربوده شده از ترس جان باخت! لباس های ناجور الهام در خیابان سرنوشتش را تغییر داد! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس وقتی دختر عمویم مهسا رادیدم دلم لرزید / او با پسر دیگری ازدواج کرد ولی ... ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رفتار وحشیانه ماموران با یک سگ برای عقیم کردن آن ! + فیلم مناظره جناب خان با محمدرضا شریفی نیا / من مافیا نیستم + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت سرماخوردگی دندان پوست درمان گاو مواد ماه عکس دختر پسر من ازدواج تجاوز فیلم آمریکایی قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰

مورد شگفت‌انگیز و عجیب این فصل فوتبال اروپا، فرارهای بایرلورکوزن از شکست در وقت‌های تلف‌شده بازی‌های مختلف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال بایر لورکوزن که پیش از این قهرمانی خود را در بوندسلیگا قطعی کرده، در دیداری از هفته سی‌ویکم این مسابقات در حالی که با دو گل از اشتوتگارت عقب بود، در پایان با گل دقیقه ۹۶ بازی را به تساوی کشاند تا رکورد شکست‌ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو در این فصل به ۴۶ مسابقه برسد.

این دهمین باری بود که لورکوزن در این فصل بعد از دقایق تلف‌شده گلزنی کرده و از شکست گریخته است. پس از این تساوی، هواداران لورکوزن در شبکه‌های اجتماعی با فراگیر کردن عبارت «neverlusen»، به عبارت «neverkusen» که سال‌ها از سوی رقبا به‌دلیل ناکامی در کسب قهرمانی به این تیم داده شده بود، طعنه زدند.

اکانت بایر لورکوزن در ایکس هفته گذشته و پس از تساوی دقیقه ۹۷ برابر دورتموند پست جالبی منتشر و اعلام کرده بود ادمین برای هزارمین بار در این فصل باید عبارت «اولین باخت فصل» را از توضیحات پست نتیجه بازی حذف کند. آنها این هفته با بازنشر پست قبلی نوشتند: «برای هزار و یکمین بار!»

دیگر خبرها

  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • نماهنگ|«تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
  • نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • ۴ سبزی که هرگز نباید پوست آن‌ها را کند
  • کرم معجزه
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند