Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود مرادی دانشجوی نمونه علمی کشور از شهرستان نور و جوان نمونه استان مازندران جایزه‌ی پرفسور حسابی در سال 97 را دریافت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمود مرادی متولد سال 63 دکترای رشته فیزیک و دانشجوی نمونه علمی سال 95 در کشور و پژوهشگر برتر قرآنی استان مازندران در سال 96 از شهرستان نور است که در تمام دوران تحصیل خود دانشجوی نمونه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بود و تندیس و لوح تقدیر را از معاون اول رئیس جمهور دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نخبه کشوری در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: مؤلف بیش از 30 مقاله مختلف بین‌المللی و ملی هستم و 9 جلد کتاب در زمینه علمی، فیزیک، فلسفه فیزیک، نانو و هشت جلد کتاب غیرفیزیکی در زمینه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی نوشتم و عضو بنیاد نخبگان کشور، عضو کانون نویسندگان، انجمن اهل قلم، انجمن فیزیک و باشگاه پژوهشگران جوان هستم.

این دانشمند بسیجی از سوی بنیاد ملی نخبگان به عنوان نخبه کشوری به بنیاد فرهنگی البرز معرفی و جایزه بنیاد البرز(نوبل ایرانی) را دریافت و به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا کرد.

مرادی نویسنده ممتاز انجمن نویسندگان کشور افزود: سال 96 جوان نمونه استان معرفی شدم و جایزه‌ی پرفسور حسابی که به تحقیقات پژوهش نو و بدیع و پایان نامه‌های برتر کشور داده می‌شود را در سال 97 دریافت کردم.

این نخبه بسیجی خاطرنشان کرد: برای ترجمه کتاب الکترو دینامیک از سوی وزارت ارشاد و خانه کتاب ایران برنده جایزه کتاب فصل کشور در سال 91 شدم.

وی افزود: پژوهشگر برتر نیروی زمینی ارتش و عضو بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد بودم و با تشکیل نخستین حلقه علمی در بسیج اساتید در رشته فیزیک معرفی و در جشنواره کشوری در سال 95 به عنوان استاد بسیجی نمونه از سوی سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدم.

وی دانشجوی نمونه آموزشی در سال‌های 92 و 93 و پژوهشگر برتر دانشگاه یاسوج در سال 93 و 94 و درمقطع دکترا رتبه اول تحصیلی را کسب کرد.

این استاد بسیجی در خصوص سابقه تدریس خود تصریح کرد: سابقه چهار سال تدریس در دانشگاه‌های دولتی یاسوج، غیرانتفاعی دانا و دانشگاه فرهنگیان و دروس فیزیک پایه 1 و2، آزمایشگاه فیزیک، ریاضی فیزیک، مکانیک آماری، الکترو مغناطیسی را دارم.

این نخبه بسیجی با اشاره به اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: در اردوهای جهادی از سوی بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت و در مناطق محروم نیز تدریس کردم و داور مجلات و کنفرانس‌های علمی در سال 96 و 97 هستم و در کنفرانس‌های شیمی و فیزیک در اراک و تبریز در سال 96 و97 به طور شفاهی و سخنرانی مقالاتی را ارائه دادم و در حال تألیف کتاب عشق و اتوپیای مولانا و ترجمه کتاب مکانیک کلاسیک گلدشتیان هستم.

گفتنی است از نمونه کتاب‌های چاپ شده این دانشمند بسیجی فیزیک لایه‌های نازک، محمود مرادی و صمد امینی در سال 96، نانو سیستم، محمود مرادی و سمیرا حسینی 96، پلاسمونیک، محمودمرادی و صمد امینی 96، فلسفه غرب،محمودمرادی، صمد امینی و داوود مرادی در سال ‌96 است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سخنگوی صنعت برق گفت: در مصرف برق صرفه‌جویی کنید، خودرو و لوازم خانگی جایزه بگیرید.
مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان بخش خانگی در صورت صرفه‌جویی کردن، می‌توانند علاوه بر دریافت قبض رایگان، در قرعه‌کشی جوایز غیر نقدی هم شرکت کنند.
وی در تشریح این جوایز گفت: پیش بینی شده که ۴۷ میلیون جایزه مختلف مانند خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات و کالا‌های دیجیتال به قید قرعه، به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، تعلق بگیرد؛ این جوایز بر اساس امتیازی که مشترک در حوزه صرفه‌جویی کسب کند، پرداخت می‌شود.
حمید رضا کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم مهر ماه پارسال اعلام کرد: در بازه زمانی اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ،  ۲۸۹ هزار و ۸۲۲ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و ۵۰ میلیاردتومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند. 

 

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز