Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@00:57:47 GMT

تبدیل رود دره‌های غرب تهران به تفرجگاه

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۰۱۶۶

تبدیل رود دره‌های غرب تهران به تفرجگاه

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید میدانی از منطقه ۵، علاوه برارزیابی شاخص های زیست محیطی، برتبدیل رود دره‌های غرب تهران به تفرجگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «زهرا صدر اعظم نوری»  در بازدید میدانی از مرکز بازیافت، بوستان جوانمردان، بوستان کوهسار، پیست موتورسواری و مخازن ذخیره آبی دوچناران، باغات کن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ، منابع طبیعی منطقه۵ پایتخت را از سرمایه و پتانسیل‌های ارزشمند تهران دانست و اظهار کرد: این منطقه می‌تواند قطب گردشگری شهر تهران شود.   


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهردار منطقه در تعامل مناسبی که با مدیران منابع طبیعی برقرار کرده ، بستر مناسب این اقدام را رقم زده تا شهروندان بتوانند از زیبایی‌های منطقه حداکثر استفاده تفریحی و تفرجگاهی را ببرند و با پیاده سازی راهبردها و تعاملات موثر بین بخشی، شاهد توسعه فرهنگ زیست محیطی برای ساماندهی رود دره‌ها با کمک گروه‌های مردم نهاد باشیم.


«آرش حسینی میلانی» رییس کمیته کارگروه محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، نیز با اشاره به منابع طبیعی زیبای منطقه ۵ و ظرفیت تبدیل آن‌ها به تفرجگاه افزود : سعی بر آن است تا  با کمک سمن‌ها و خیرین، با توجه به حفظ محیط زیست طبیعی این منطقه، رود دره‌های کن و فرحزاد، قطب گردشگری تهران شوند.


«رجبعلی خسرو آبادی» شهردار منطقه ۵ نیز افزود: رضایت شهروندان در اولویت است و با مشارکت عمومی در بخش های مختلف، برای رسیدن به فضای مطلوب خدمت به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته وحدت ارزانی حسن روحانی شبستان یزد ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور هفته بسیج سنندج بیرجند ارومیه اردبیل تفرجگاه شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم

سید محمدرضا بهشتی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس قوانین و ضوابط زیست محیطی، چیدن گونه‌های گیاهی از جمله ریواس و گیاهان دارویی در مناطق حفاظت شده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. 

وی در ادامه افزود: متأسفانه حضور بدون مجوز مردم در منطقه حفاظت شده پلنگ دره، موجب اختلال در امنیت منطقه و انجام وظایف محیط بانان، ریختن زباله و آلودگی زیست محیطی و روشن کردن آتش و افزایش احتمال آتش سوزی در منطقه شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: از کانال‌های خبری و تبلیغاتی در فضای مجازی خواهشمندیم به هیچ عنوان با انتشار فیلم‌ها و تصاویر از ریواس چینی در منطقه پلنگ دره، مردم را نسبت به انجام این عمل غیرقانونی تشویق و ترغیب نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس