Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:08:55 GMT

باران محور زیدون به گچساران را بست

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۱۷۷۷

باران محور زیدون به گچساران را بست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سرهنگ رضا دولتشاهی، رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه بارش باران در شب شب گذشته سبب مسدود شدن برخی از مسیرهای استان شد گفت: اما درحال حاضر تمام مسیرها به جز جاده زیدون به گچساران باز هستند و تردد در آن ها جریان دارد.

وی درخصوص آخرین وضعیت راه های استان اظهار داشت: به دلیل بارش باران در جمعه شب مسیر امیدیه به دیلم، هندیجان به دیلم و جاده آغاجاری به بهبهان به دلایل مختلف از جمله آبگرفتگی جاده، ریزش کوه و یا شکستگی پل ها مسدود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دولتشاهی با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل فروکش کردن باران مشکلی در مسیرهای ارتباطی وجود ندارد افزود: از رانندگان و تمام مسافران تقاضا می شود در زمان نامناسب بودن شرایط جوی هوا از هرگونه سفر غیر ضروری خودداری نمایند.

رییس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: همچنین از رانندگان تقاضا می شود توصیه های پلیس را جدی بگیرند و از مسیرهایی که مسدود شده اند تردد نکنند، زیرا در این شرایط ماموران پلیس راه باید بیشتر وقت خود را به جای امدادرسانی صرف متقاعد کردن رانندگان برای عبور نکردن از مسیرهای بسته شده کنند.

انتهای پیام/گ

مسدود شدن راه های ارتباطی روستایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های شمالی اعلام کرد: تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت‌وبرگشت) روان است. همچنین محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز در خصوص سایر محور‌ها نیز ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران محدوده بهشت‌زهرا، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل رضی آباد تا شهرقدس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های گلشهر، مهرویلا و حدفاصل استاندارد تا پل کلاک در جریان است.

علاوه بر این بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های همدان، سمنان، قم، مرکزی، گلستان و گیلان گزارش شده است.

همچنین مرکز مدیریت راه‌های کشور محور‌های مسدود غیرشریانی را محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه و طبس – بردسکن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان (فیلم)
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است