Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعيه تکمیلی سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص آزمون دكتري تخصصي (PH.D) نيمه متمركز سال 1398 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي امروز منتشر مي شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنگوي سازمان سنجش آموزش كشور با بيان اينكه اين اطلاعيه درباره روش و زمان نام نويسي در اين آزمون است گفت: نام نويسي آزمون دكتري تخصصي (PH.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

D) نيمه متمركز سال 1398 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي از سه شنبه 6 آذر آغاز مي شود.
حسين توكلي با بيان اينكه داوطلبان مي توانند تا 12 آذر با مراجعه به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org در اين آزمون نام نويسي كنند افزود: دفترچه راهنماي نام نويسي نيز همزمان با آغاز ثبت نام در اين سايت اينترنتي منتشر مي شود.
وي گفت: اين آزمون براي پذيرش دانشجو در 245 رشته امتحاني دوره هاي روزانه،? نوبت دوم (شبانه)، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي و پرديس هاي خودگردان دانشگاه ها برگزار مي شود.
توكلي افزود:كارت ورود به جلسه اين آزمون از 30 بهمن و از طريق سايت اينترنتي سازمان سنجش توزيع مي شود.
وي گفت: اين آزمون جمعه سوم اسفند 97 برگزار خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون دکترا اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در کنکور سراسری صفر است 

به گزارش آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای ماموریت های خود علاوه بر تصویب اسناد بالادستی باید نظارت ارزیابی دقیق هم از مصوبات داشته باشد.

وی افزود: سازمان سنجش در دو سال اخیر رشد دقیقی پیدا کرده است. بازدیدی که از سازمان سنجش و آزمون داشتیم با قاطعیت می گوییم که تقلب در کنکور صفر است. هیچ کسی نمی تواند سوالات را لو دهد یا سواستفاده کند.

خسروپناه یادآور شد: به جرات می توان ادعا کرد که عدالت آموزشی در آزمون های سراسری رعایت می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است