Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:55:05 GMT

آغاز بکار کلاس مربگیری در سرخرود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۲۶۶۴

آغاز بکار کلاس مربگیری در سرخرود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،مراسم گشایش کلاس مربیگری درجه c فوتبال ایران به میزبانی هیأت فوتبال سرخ رود درمجتمع شهید شهریاری چاکسر سرخ رود برگزار شد.
این دوره با‌حضور ۲۴ مربی از مازندران و تدریس استاد حسن عسگری مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و مدیریت سیداحمد رضوی، به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسم گشایش این دوره، حجت الاسلام موسوی آملی امام جمعه سرخ رود، هاشمی بخشدار، موسوی نژاد شهردار سرخ رود، یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سرخ رود، محمود سورتچی و قزل سفلو رئیس و دبیر کمیته آموزش مربیان فوتبال مازندران، خورشیدی رئیس کمیته جوانان هیأت فوتبال استان، اصغری مسئول نمایندگی ورزش و جوانان سرخ رود، جعفری رئیس هیات فوتبال سرخ رود، رضوی مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال سرخ رود حضور داشتند.
در حاشیه مراسم افتتاحیه کلاس مربیگری درجه c. فوتبال ایران از مسئولان، پیشکسوتان و زحمتکشان فوتبال سرخرود قدردانی شد.
انتهای پیام/ک


دوره مربگیری فوتبال در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند