Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین دیدار از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم نود ارومیه میزبان تیم خونه به خونه بابل خواهد بود. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، دومین دیدار از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال نود ارومیه، میزبان تیم قعرنشین خونه به خونه بابل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم خونه به خونه و نود ارومیه در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در هفته گذشته نماینده مازندران با یک گل مغلوب اکسین البرز شد و در آن‌سوی میدان نیز تیم نود ارومیه با یک گل از کارون اروند خرمشهر شکست خورد.

ارومیه ای‌ها که در خانه نتایج خوبی کسب می‌کنند در حالی به مصاف شاگردان میثاقیان خواهند رفت که خونه به خونه به سختی بازی را به حریفان خود واگذار می‌کند.

نماینده مازندران در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور سومین مربی را روی نیمکت خود می‌بیند و پس از بازگشت دوباره میثاقیان به جمع بابلی‌ها بازهم شور و هیجان در مازندران برپا شده است و هواداران فوتبال بازهم به تیم خونه به خونه امیدوار شدند.

خونه به خونه بابل پیروزی خود را از بازی دوستانه آغاز کردمازندران| اخوت: نظرمحمدی استعفای کتبی به باشگاه خونه به خونه ارائه نداده استسرمربی‌خونه به خونه بابل استعفا داد

تیم فوتبال نود ارومیه در 12 بازی گذشته خود، 11 امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوازدهم قرار دارد و در آنسوی میدان نیز شاگردان اکبر میثاقیان در تیم خونه به خونه بابل هم از 11 بازی گذشته خود فقط 6 امتیاز کسب کرده و قعرنشین لیگ دسته اول کشور لقب گرفتند و کار خیلی سختی را در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول خواهند داشت.

قضاوت این دیدار حساس را محمد حسین ترابیان به کمک‌های بابک خسروی، محمد نوری و مجید محمدی بر عهده دارند و نظارت این دیدار نیز بر عهده بابک وسیله بر خواهد بود.

انتهای پیام/

R41358/P1494/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • دریا در پی طلا ساختن از مس