Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:10:37 GMT

نخستین برف پاییزی ارتفاعات سردشت را سفیدپوش کرد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۳۸۵۹

نخستین برف پاییزی ارتفاعات سردشت را سفیدپوش کرد

مهاباد- ایرنا- بارش برف در اوایل سومین ماه از فصل پاییز با ورود سامانه بارش زا از غرب کشور به آذربایجان غربی، ارتفاعات سردشت را سفیدپوش کرد.

کارشناس اداره هواشناسی سردشت روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این سامانه بارشی که از سه روز گذشته این شهرستان را فرا گرفته است، در دامنه ها و مناطق شهری به صورت بارندگی و در ارتفاعات به صورت ریزش برف این شهرستان را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدرحمت رحیمی با بیان اینکه موج سرما تا آخر هفته در سردشت باقی خواهد ماند، بیان کرد: با عبور این سامانه از این شهرستان به سمت شرق کشور شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود.
وی اضافه کرد: بارندگی ها تا فردا /یکشنبه/ در این شهرستان ادامه دارد و به تدریج از شدت آن کاسته می شود.
رحیمی میزان بارش ها در این شهرستان در چند روز اخیر را 15٫5 میلیمتر اعلام کرد و گفت: دمای هوای این منطقه هم اکنون سه درجه بالای صفر است.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 156 میلیمتر بارندگی در سردشت به ثبت رسیده است.
به گزارش ایرنا، سامانه بارشی از اواخر هفته گذشته آذربایجان غربی را فراگرفته و در این مدت در همه شهرستان های آذربایجان غربی شاهد بارش باران بوده ایم.
7562/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی برف پاییزی ارتفاعات سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت:طبق گزارش واصله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در ساعت ۱۱:۱۲صبح امروز مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳؛ مبنی بر مفقودی چهار نفر در ارتفاعات اوچ دره شهرستان شاهین دژ، تیم امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند.   وی افزود:تیم اعزامی بعد از طی مسافت و حضور در محل حادثه،پس از ۴ ساعت به چهار طبیعت گرد مفقودی دسترسی پیدا کردند و آنها را پس از انجام کمکهای اولیه به پایین دست کوهستان انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای دوشنبه و سه شنبه | کدام استان‌ ها هشدار بارندگی گرفتند؟
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود