Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-در شرایطی که کمتر از 24 ساعت به دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی باقی مانده است، مهمترین تقابل را می‌توان به درون دروازه دو تیم لقب داد.

  محسن فروزان دروازه‌بان پرحاشیه و خبرساز تراکتورسازی بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. دروازه‌بانی که با اعلام تمایلات قلبی خود و علاقه‌ای که به استقلال دارد، طی این سال‌ها همواره جدالی پرحاشیه حتی در دیدارهای تدارکاتی نیز تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون بار دیگر محسن فروزان برابر پرسپولیس قرار گرفته است و این در حالی است که در فصل گذشته یکی از اتفاقات عجیب را به نام خود زد. حضور او بعد از اعلام پنالتی برای پارس جنوبی جم در محوطه جریمه پرسپولیس و ماموریت برای نواختن این ضربه یک پیغام بزرگ داشت که البته با ناکامی‌اش در ثبت آن و نافرجامی در شادی بعد از آن، پایان یافت.


بیرانوند که در آن ضربه البته خوش شانسی نیز به کمکش آمده بود و ضربه پنالتی بعد از برخورد به هر دو تیرک عمودی چپ و راست راهی به دروازه نیافت، یک ناراحتی بزرگ از این دروازه‌بان که به قصد تخریب او ماموریت ثبت پنالتی را برعهده گرفته بود، در دل دارد. او بعد از آن اعلام کرد فروزان شانس آورد که در بازی برگشت و در استادیوم آزادی پنالتی به سود تیمش رقم نخورده وگرنه قصد داشته او اینبار تلافی حرکت فروزان را مقابل هوادارانش به نمایش بگذارد: " فروزان شانس آورد که در آن بازی (پارس جنوبی و دیدار برگشت) پنالتی اعلام نشد وگرنه آن را می‌زدم تا پنالتی زدن را هم یاد بگیرد."


اکنون در آستانه یک جدال حساس، کری دوباره محسن فروزان همه توجهات را به سمت شماره یک تراکتورسازی برده است. اقدامی که شاید بزرگترین مانع برای کمپین کاپیتان‌های دو تیم برای پاکسازی استادیوم لقب گیرد و هواداران پرسپولیس بابت این اظهارات به دنبال این هستند تا روز سختی را برای گلر حریف شکل دهند.


اما شاید اتفاق جالب‌تری در آستانه رقم خوردن باشد؛ علیرضا بیرانوند بعد از یک بازی دور بودن از ترکیب پرسپولیس به دلیل حضور در تیم ملی اکنون انگیزه بزرگی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل دارد. انگیزه‌های شخصی او نیز برابر حریف کم نیست و مهمترین آن به درون دروازه حریف برمی‌گردد و اقدامی که فروزان در جدال با پارس جنوبی صورت داد. بیرانوند اکنون اگر بتواند نظر قطعی برانکو را برای ثبت پنالتی احتمالی برابر حریف را بگیرد، می‌تواند یکی از جنجالی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال ایران به نام خود کند. گلی که مطمئنا نه تراکتور که گلر حریف را هدف قرار خواهد داد که همواره طی سالیان اخیر با کری‌های خود باعث تکدر خاطر هواداران پرسپولیس شده است.


دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که پیش از این بازی با چند جمله انتقادی از سوی گلر تراکتورسازی مواجه شده است، امیدوار است بتواند وعده فصل گذشته خود در خصوص پنالتی احتمالی و ثبت آن در این بازی اینبار در آزادی به نام خود کند. شاید برانکو نیز علیرغم اینکه همواره به روحیه جوانمردانه بازیکنانش برابر حریف اعتقاد دارد و بعد از پنالتی جنجالی رامین رضاییان – مهدی طارمی به سپاهان به انتقاد از آن پرداخت نیز اینبار آن را به شکلی قبول کند و با گلر ملی‌پوش تیمش مدارا کند.


با این حال نباید از یاد برد که این بازی از حیث حساسیت و ویژگی‌هایی که دارد شاید مانع از این شود که برانکو و حتی بیرانوند نیز ریسک بزرگ را متحمل شوند و قبول کنند در این جو اقدامی اینچنینی را صورت دهند. باید تا شروع بازی منتظر ماند و دید اصلا پرسپولیس قادر به گرفتن پنالتی از حریف خواهد بود و یا اصلا بیرانوند در این شرایط این وظیفه را عهده دار خواهد شد یا خیر.

ورزش سه

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران این هفته در یک رقابت دشوار در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس می‌رود و انگیزه زیادی دارد روند نتیجه‌گیری خود در دیدارهای گذشته که سپاهان را متوقف کرد و تراکتور و ذوب‌آهن را شکست داد، بازهم ادامه داشته باشد و با درخشش لوآن پولی درون دروازه از مدعی قهرمانی لیگ برتر امتیاز بگیرد.

پرسپولیس برای باز کردن دروازه نساجی مازندران کار سختی مقابل لوآن پولی دارد؛ چراکه این گلر برزیلی پس از نمایش موثر برابر ملوان انزلی که یک گل دریافت کرد و شکست خوردند، در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن درخشان ظاهر شده و این هفته هم نمی‌خواهد اجازه گلزنی به ستاره‌های قرمزپوش پایتخت را بدهد.

مطمئنا اگر پولی زودتر از این به نساجی مازندران اضافه می‌شد و مثل چهار بازی اخیرش و به‌ویژه دیدار دیروز برابر ذوب‌آهن عمل می‌کرد، حال تیم محبوب قائم‌شهر به این روز نمی‌افتاد و حداقل در جمع گزینه‌های سقوط قرار نمی‌گرفت.

لوآن پولی پس از اینکه در دو بازی پیاپی برابر سپاهان و تراکتور دروازه خود را بسته نگه داشت، در دیدار اخیرشان هم دوباره در اصفهان یکی از ستاره‌های تیمش بود که در خروج‌ها و دفع شوت‌ها طوری کار کرد تا ذوب‌آهن نتواند حتی یک گل در زمین خود بزند و با این نمایش در کسب سه امتیاز برای تیمش تاثیرگذار بود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران