Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، همام حمودی دبیر کل مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق امروز در آئین افتتاحیه سی و دومین کنفرانس بین‌المللی نهضت اسلامی طی سخنانی با تاکید بر اینکه سال های عمر تکفیری‌ها تمام شده است، گفت: امروز موجودیت تکفیر‌ها از بین رفته و وحدت فرزندان نینوا، صلاح‌الدین و الانبار باعث شکست داعش شد که خدا را به خاطر آن شاکریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حال که گروه‌های تکفیری داعش که ادعای دولت اسلامی داشت از بین رفته نیازمان به امر رهبر اسلامی بیش از پیش شده است.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشراه به اقدامات ارزشمند مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در راستای ترویج فرهنگ وحدت و تقریب مذاهب گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که می‌توان به وسیله آن بر تکفیری‌ها غلبه کرد و فرهنگ وحدت اسلامی را گسترش داد.

حمودی رژیم صهیونیستی را عامل بر هم زدن ثبات منطقه دانست و گفت: رژیم صهیونیستی خواهان به دست آوردن قدرت در منطقه است اما از وحدت مسلمانان جهان هراس دارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا درصدد طرح خاورمیانه بزرگ است اما پیروزی‌های پی‌درپی محور مقاومت نقشه آنان را نافرجام خوانده و تجربیات تلخی برای آنان به وجود آورده است.

رئیس مجلس اعلای  اسلامی عراق با اشاره به ایستادگی ملت‌های اسلامی در برابر سلطه نظامی و فرهنگی دشمن یادآور شد: رئیس جمهور سابق آمریکا نیز سیاستی مانند سیاست امروز دولت آمریکا داشت اما مقاومت و ایستادگی مسلمان در برابر سلطه فرهنگی دشمن جلوی پیشرفت و موفقیت آنها را گرفت.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جهان خاورمیانه مجلس اعلای اسلامی عراق مسلمانان آمریکایی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6092960

دیگر خبرها

  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • پیروزی بدون جنگ
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین