Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی ارشاد فارس گفت: هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس از صبح شنبه سوم آذر ماه آغاز به کار کرده و  تا نهم آذر با حضور فعال و دائمی ناشران، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال برپا است. ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مهدی امیدبخش اظهار داشت: امسال هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس از صبح شنبه سوم آذر ماه آغاز به کار کرده و  تا نهم آذر با حضور فعال و دائمی ناشران، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال برپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: این نمایشگاه با یک میلیارد و 500 میلیون تومان بن برای خرید کتاب ادامه می‌یابد و در مراسم آغاز به کار نمایشگاه از هنرمند عکاس پژمان ضیائیان که در بعد جهانی برای معرفی ایران و به‌ ویژه شیراز و فارس آثاری درخور ارائه کرده است، تجلیل می‌شود. 

امیدبخش با تاکید بر اینکه کتاب‌های قاچاق در نمایشگاه جایی ندارند، افزود: نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی بن کتاب در زمان خرید و 20 درصدی ناشر پذیرای علاقه‌مندان به حوزه کتاب است. 

750 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب فارس ثبت‌نام کردندبن‌های تخفیف نمایشگاه کتاب در اصفهان به چه کسانی رسید؟

معاون فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد فارس گفت: ساعت برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب همچون سال‌های گذشته به‌ صورت یکسره از صبح تا غروب  است و برنامه‌های فرهنگی ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی بسیاری در حاشیه نمایشگاه تهیه شده است. 

وی با بیان اینکه تا به امروز 700 ناشر ثبت نام کرده‌اند، بیان کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب فارس امکان خرید کتاب از کتابفروشی‌های استان با همان درصد تخفیف نمایشگاه فراهم است که از طریق جراید و رسانه نشانی کتابفروشی‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود. 

معاون فرهنگی ارشاد فارس عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله رونمایی‌ها و گرامیداشت‌ها باعنوان کمیته برنامه‌های فرهنگی ‌ترویجی فعالیت می‌کند و نام برنامه‌های جانبی از آن حذف شده است؛ چراکه فعالیت‌های فرهنگی به هیچ وجه جنبی نیست بلکه در متن نمایشگاه است. 

انتهای پیام/ ت

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد

سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: حضور کشور هند در نمایشگاه کتاب تهران منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود، این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748436

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود