Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابراعلام روابط عمومی شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان، دراین رویداد علمی،زهرا نبی‌زاده با ایده"عینک دستیار نابینایان"، آرمین یزدانی‌راد با ایده "تولید بومی لوله‌های کامپوزیتی عمل شونده در محل برای ترمیم خطوط لوله آب و فاضلاب" ازجمله صاحبان سه ایده  برتر این دوره از ایده شو معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سارا طیوری با ایده "دستگاه بررسی علائم حیاتی شکمبه گاو"، پژمان حاجی‌پور با ایده "کامپوزیت‌های ضدمیکروبی پلیمری بر اساس زئولیت بهینه شده" و علیرضا ادیبی با ایده "داروخانه آنلاین" هم رتبه های بعدی این دوره از این رویداد علمی را بدست آوردند.

در این رویداد باحمایت شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان به صاحبان ایده  امکان داده می‌شود تا در محیطی دوستانه به بیان ایده‌های نوآورانه خود بپردازند و با کسب مهارت‌های ایده‌پردازی و ارائه ایده، ایده‌های خود را به نقد برای بهبود آن‌ها و مبنا قرار گرفتن برای راه‌اندازی کسب‌وکار نوپای موفق قرار دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما شهرک علمی وتحقیقاتی ایده شو دانشگاه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت