Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:52:02 GMT

شکست سنگین رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۵۹۰۸۸

شکست سنگین رئال مادرید

رئال مادرید با هدایت سرمربی آرژانتینی اش شکست سنگینی را برابر ایبار متحمل شد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید شنبه بعد از ظهر در هفته سیزدهم لالیگا به مصاف ایبار رفت و در خانه میزبان با سه گل مغلوب شد.
نخستین موقعیت خطرناک بازی به بازیکنان ایبار رسید اما تیبو کورتوا با دفع توپ اجازه نداد دروازه اش باز شود و توپ با برخورد به تیرک به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گرت بیل دروازه میزبان را باز کرد اما داور آن را به درستی آفساید اعلام کرد. بازی در شرایطی پیش می رفت که شاگردان سانتیاگو سولاری برتری نسبت به تیم میزبان نداشتند. در این شرایط ایبار به گل رسید. اسکالانته در دقیقه 16 گل نخست بازی را به ثمر رساند. نیمه اول با پیروزی میزبان به پایان رسید.
در حالی که به نظر می رسید رئال مادرید می خواهد نتیجه را جبران کند اما دروازه اش را دوباره باز شده دید. انریچ گل دوم تیمش را در دقیقه 52 به ثمر رساند. دقایقی بعد باز هم دفاع از هم گسسته سفیدپوشان بازیکنان حریف را در موقعیت گلزنی قرار داد و ایبار بازی را سه بر صفر کرد. این گل توسط کیکه به ثمر رسید. در ادامه بیل فرصت گلزنی داشت اما این اتفاق رخ نداد. از طرفی میزبان چند بار دروازه مادرید را تهدید کرد که با درخشش کورتوا این شکست سنگین تر نشد.
این نخست شکست مادرید با هدایت سرمربی آرژانتینی بود. سولاری که به عنوان جانشین موقت یولن لوپتگی معرفی شد توانست با کسب نتایج درخشان با این تیم قرارداد امضا کند. او توانسته بود چهار پیروزی پیاپی به دست آورد و بهترین شروع را در میان همه سرمربی های تاریخ رئال مادرید داشته باشد. با این حال این دوران خوب، خیلی زود با شکست سنگین امروز به پایان رسید.
رئال مادرید با 20 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس

توییتر بایرن مونیخ یاد بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در فصل 12-2011 را زنده کرد.

طرفداری | دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ بازهم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با عبور از سد منچسترسیتی حال بار دیگر در یک مصاف جذاب، دیدنی و البته کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی روبروی هم قرار می‌گیرند. توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ اما با تصویری از مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو در ضیافت پنالتی‌ها و بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 12-2011 برای رئالی‌ها کری خوانده است.

رئال مادرید و بایرن مونیخ در آن فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که در هر دو دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده بودند تا بدین‌ترتیب این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها اما باواریایی‌ها با درخشش مانوئل نویر به فینال این مسابقات صعود کردند. کریستیانو رونالدو، کاکا و راموس پنالتی‌های خود را در مقابل نویر از دست دادند تا بایرن درنهایت به بازی پایانی راه یابد.

توییتر رسمی بایرن مونیخ: بعدش چی شد؟

بایرن مونیخ اما در فینال لیگ قهرمانان 12-2011 مقابل چلسی قرار گرفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی به نتیجه 1-1 به پایان رسید. مونیخی‌ها اما این‌بار در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا چلسی به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم