Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@20:18:44 GMT

جابه‌جایی لوله انتقال گاز پل‌دختر براثر سیلاب

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۶۴۳۲۱

جابه‌جایی لوله انتقال گاز پل‌دختر براثر سیلاب

رکنا: مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: براثر سیلاب لوله انتقال گاز شهرستان پلدختر جابجا شده که نیروها برای اصلاح وضعیت آن اعزام‌شده‌اند.

غلامرضا آقامیرزایی گفت: بر اثر سیلاب لوله انتقال گاز شهرستان پلدختر جابجا شده است که در اسرع وقت با مدیر عامل شرکت گاز استان برای پیگیری موضوع تشکیل جلسه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیر عامل شرکت گاز استان به همراه چهار اکیپ شامل ۲۵ نفر نیرو از این شرکت با تجهیزات کامل برای برطرف کردن مشکل به شهرستان پلدختر اعزام شدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان با تاکید بر اینکه در صورت شکسته شدن این لوله، قطعی گاز در شهرستان خواهیم داشت، افزود: همچنین برای بررسی وضعیت خسارات سیلاب و خدمات رسانی به مردم، همراه با معاون عمرانی استاندار لرستان عازم شهر پلدختر شده ایم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز سلیمان به پرستار جوان / وقتی فهمید این دختر باردار شده است او را کشت + عکس رفتار تحقیرآمیز محمدرضا گلزار با شرکت کننده مسابقه برنده باش+ فیلم ایران خودرو قیمت جدید پژو 206 تیپ 2 را اعلام کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماشین هایی که در تهران باید معاینه فنی داشته باشند؟ خودروی پراید بر روی دختر بچه 3 ساله افتاد / زنده ماندن معجزه آسا این دختر بچه+ عکس تکاندهنده اشک شوق یک آتش نشان پس از نجات معجزه‌آسای کودک ناشنوا در تهرانسر+ فیلم تجاوز مرگبار به 3 فروشنده زن در انباری فروشگاه شلوغ+عکس عکس نوزادی که مادر نوجوانش او را به سطل زباله انداخته بود ۳۸ سال حبس برای حامی ایرانی داعش در استرالیا +عکس فوت دانشجوی علوم پزشکی اهواز در خوابگاه/ علت مرگ در دست بررسی است سقوط درخت پیر روی ۳ خودرو در خیابان کریمخان تهران اسراری شگفت انگیز از قلعه والی ایلام + عکس قتل یک وکیل جنایی به همراه یک زن و مرد+عکس سیل پل نوساز را در دیلم فرو ریخت + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث گاز دختر پل سیلاب انتقال اخبار لرستان عکس پسر ایران تجاوز روزنامه فیلم من جوان مرد دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۶۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است