Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با بیان اینکه احتمال تخلیه ساکنان مسکن مهر شهرستان پلدختر وجود دارد گفت: 8 تیم امدادی از خرم آباد پلدختر اعزام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، غلام‌رضا آقامیرزایی صبح امروز با اشاره به بارش های شدید در شهرستان پلدختر اظهار داشت: هشت تیم امدادی از خرم آباد به پلدختر اعزام شده است که از نیروهای آتش نشانی خرم آباد، هلال احمر و راهداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: آبگرفتگی معابر در استان گزارش شده اما تنها وضعیت شهرستان پلدختر تا حدودی با مشکل مواجه شده است و احتمال تخلیه ساکنان مسکن مهر این شهرستان وجود دارد؛ با توجه به محاصره مسکن مهر پلدختر در سیلاب، به ساکنان این واحدها هشدارهای لازم داده و اعلام شده در طبقات فوقانی اسکان یابند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان بیان کرد: با هماهنگی معاون عمرانی استاندار لرستان اقدامات لازم صورت گرفته و در صورت بررسی و اعلام فرماندار، مسکن مهر تخلیه خواهد شد.

 

وی در زمینه غرق شدن یک دستگاه خودرو در رودخانه کشکان گفت: تاکنون این اتفاق به طور رسمی گزارش و تایید نشده اما مردم محلی یک خودروی پراید را در حال غرق شدن مشاهده کرده اند که این مهم نیز در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد

دریافت 20 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6090576

دیگر خبرها

  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد