Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

احسان پهلوان پس از تساوی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: شرایط جوی باعث شده بود بازی برای هر دو تیم سخت شود. همه تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز و پیروزی مقابل پرسپولیس انجام دادیم اما متاسفانه به تساوی دست پیدا کردیم.

وی در خصوص آفساید اعلام شدن گل احسان حاج‌صفی عنوان کرد: هنوز صحنه گل حاج‌صفی را ندیدم اما احساس می‌کنم توپ پس از برخورد به سر شجاع خلیل‌زاده به احسان رسید و تصمیم داور در آفساید اعلام کردن گل اشتباه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص حرکت هواداران تراکتورسازی و آوردن پرچم ژاپن به ورزشگاه، عنوان کرد: فکر می‌کنم هواداران ما به خاطر سوگیتا پرچم ژاپن را به ورزشگاه آورده باشند، فکر نمی‌کنم این کار هواداران ما به خاطر شکست پرسپولیس مقابل کاشیمای ژاپن باشد. هواداران تراکتورسازی سوگیتا را دوست دارند و در دیدارهای گذشته نیز پرچم ژاپن را برای حمایت از این بازیکن به ورزشگاه می‌آوردند.

پهلوان در خصوص جو ورزشگاه و فحاشی هواداران دو تیم عنوان کرد: در بازی حواس من به این موضوع نبود و تحت تاثیر بازی چیزی را نمی‌شنیدم. اما فکر می‌کنم کری خواندن هواداران دو تیم طبیعی است.

وی در پایان در خصوص وضعیت خدمت سربازی خود عنوان کرد: خدمت سربازی من در پایان فصل به پایان می‌رسد و باید تا آن زمان صبر و در خصوص آینده تصمیم‌گیری کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم