Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولان قضایی استان هرمزگان از بخشهاي مختلف طرح‌ استاندارد سازی و توسعه پالایشگاه بندرعباس بازديد و بر استفاده حداکثری از تجهیزات و فناوری‎های بومی در جهت رونق اقتصادی تاكيد كردند. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در راستای اجرای مصوبات سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و با هدف حمایت از تولید ملی با همراهی ابولهادی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از بخش‌های مختلف طرح توسعه پالایشگاه بندرعباس بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین اکبری در حاشیه بازدید از خطوط تولید و انتقال فرآورده‌های نفتی پالایشگاه بندرعباس و پروژه‌های در دست احداث این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تاکید بر حمایت‌های حقوقی دستگاه قضایی استان هرمزگان از سرمایه گذاری‌های مشروع و قانونمند گفت: جلسات متعددی برای دستیابی به این مهم و در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و کارگروه‌های تخصصی آن برگزار شده که مصوبات خوبی را به همراه داشته است.    

رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هرمزگان با بیان این که ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن و در جهت بهبود معیشت مردم و رفاه اجتماعی استفاده کرد، گفت: ساخت و توسعه پروژه هایی، چون پالایشگاه بندرعباس، با وجود حجم کار سنگین و پیچیدگی‌های خاص فنی، حاکی از سخت کوشی، خرد جمعی و توانمندی متخصصان داخلی است که در سایه نظام مقدس اسلامی محقق شده و اقتصاد مقاومتی را در این صنعت استراتژیک عینیت بخشیده است.

وی یادآور شد: دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضائیه، رویکرد حمایتی را در دستور کار خود قرار داده است و تمامی مجموعه‌های صنعتی و تولیدی از حمایت‌های حقوقی و قضایی بهره‌مند می‌باشند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تولید ملی متکی بر ظرفیت‌های داخلی، موجب آرامش، رفاه پایدار و بهبود سطح زندگی مردم می‌شود و این رویکردی است که از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای حمایت از تولید ملی به پرونده‌های این حوزه به سرعت رسیدگی نموده و آراء قاطعانه‌ای صادر کرده است، تصریح کرد: دادگستری استان حمایت از حقوق مردم را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌داند و به سوءاستفاده کنندگان و تضییع کنندگان حقوق بیت المال اجازه عرض اندام نخواهد داد.     در ادامه این بازدید که بیش از ۴ ساعت بطول انجامید، مهندس نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گزارشی از مراحل احداث و توسعه پالایشگاه بندرعباس، نحوه فعالیت بخش‌های مختلف این مجموعه و چگونگی رعایت الزامات فنی و مقررات و اصول HSE ارائه نمود.

وی با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان در جهت اجرای موفق طرح‌های استاندارد سازی و توسعه پالایشگاه بندرعباس اظهارداشت: در نتیجه این حمایت‌ها و تکیه بر متخصصان داخلی و دانش بومی، این پالایشگاه موفق گردیده، علاوه بر تولید روزانه بیش از هجده درصد از سوخت کشور، با احداث یکصد و هجده مخزن ذخیره سازی با حجم بیش از ۱۳ میلیون مترمکعب، دستیابی به توان تولید نفت کوره، گازوئیل و بنزین با استاندارد یورو ۵ و تکنولوژی تولید کاتالیست‌های صنعتی، کاهش هفت میلیون تنی آلاینده‌های زیست محیطی، بهینه سازی مصرف سوخت، ایجاد اشتغال برای بیش از پنج هزار نفر و تولید روزانه ۱۲ میلیون لیتر بنزین، نیاز کشور به این سوخت راهبردی را مرتفع و تحریم‌های ظالمانه در این حوزه را با شکست مواجه سازد.

گفتنی است در جریان این بازدید مطالبات مدیران، پیمانکاران و کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس در جهت رفع موانع و مشکلات موجود مطرح شد و رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان تاكيدات لازم را به منظور حرکت سریع‌تر این مجموعه بزرگ صنعتی در عرصه تولید و اشتغالزایی ارائه كرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان هرمزگان پالایشگاه بندرعباس اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری مشروع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی و هیئت همراه همزمان با اولین روز این هفته به همراه دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان این وزارتخانه، مدیران، روسا و کارکنان سازمان‌های تابعه، جمعی از کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید با حضور در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب و قرائت فاتحه و نثار تاج گل با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.  

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در حاشیه این مراسم به نقش کارگران در تحقق اهداف شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و گفت: بدون شک کارگران به عنوان ستون فقرات حوزه تولید، یکی از ارکان اساسی در تحقق اهداف شعار سال محسوب می‌شوند. 

وی افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه دستیابی به خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات، کاهش وابستگی اقتصادی و گسترش محسوس مبادلات تجاری و اقتصادی سرآمد و توفیقات بسیار ارزشمندی در بخش‌های گوناگون اقتصادی و تولیدی حاصل شده است.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: اقتدار در عرصه اقتصادی کشور مدیون جامعه کارگری و بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال که ناظر بر جهش تولید است، بر دوش کارگران سختکوش کشورمان قرار دارد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه بانک رفاه کارگران همواره سعی داشته به سهم خود حامی تولید ملی و کارگران ایران اسلامی باشد، تاکید کرد: حمایت‌های این بانک از حوزه تولید در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی برخوردار و به عنوان بانک مزین به نام "کارگران" عزیز، اقدامات و خدمات گسترده‌ای در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کشور داشته است.  

 

وی انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) را به عنوان یکی از خدمات کلیدی و ارزشمند این بانک در راستای حمایت از تولید ملی برشمرد و گفت: این اوراق با هدایت نقدینگی عمومی کشور به سمت واحدهای تولیدی ضمن کاهش نرخ تورم، بستر پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای این واحدها را فراهم می‌کند. 

دکتر للـه‌گانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر این اوراق به منظور تامین مالی واحدهای تولیدی متقاضی، از سوی بانک رفاه کارگران منتشر و علاقه‌مندان به خرید نیز می‌توانند برای این منظور به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند