Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق در نشست شورای امنیت ملی این کشور بر اهمیت هماهنگی بالا میان تمامی نهادهای نظامی و امنیتی برای مقابله با هرگونه تلاش تروریستی تاکید کرد.

نخست وزیر عراق از مسئولان نظامی و امنیتی کشورش خواست برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی داعش آماده باشند.

وی همچنین بر اهمیت تقویت روابط دوستانه و همکاری میان نیروهای امنیتی عراق و شهروندان و تلاش جدی برای تسریع در بازسازی و بهبود خدمات رسانی در مناطق آزاد شده به ویژه استان نینوا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالمهدی از طرف‌های امنیتی خواست برای مقابله با هرگونه عملیات احتمالی داعش آماده باشند.

وی همچنین بر اهمیت ادامه پیگیری فعالیت‌های میدانی در تمامی جبهه‌ها و افزایش تلاش‌های اطلاعاتی تاکید کرد.

شورای امنیت ملی عراق در این نشست ضمن بررسی اوضاع امنیتی در تمامی استان‌ها طرح‌هایی را تصویب کرد که از جمله آن استراتژی ملی "امنیت شیمیایی" در عراق بود.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا

محمدنبی احمدی، رئیس دانشگاه رازی گفت : در‌های دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، به روی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.

وی افزود: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

 احمدی تأکید کرد: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روز‌های اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.

رئیس دانشگاه رازی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا نیز که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است