Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:56:17 GMT

نجات مادر باردار اهل قائم شهر توسط اورژانس 115

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۶۱۴۴

به گزارش خبرنگار ایلنا،زکریا اشکپور با اعلام این خبر گفت:در ساعت ۱۸:۵۳ روز یکشنبه ۴ آذر، خبر شروع دردهای زایمانی مادر باردار به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع داده شد.

وی افزود:درخواست کمک از اورژانس در شهرستان قائمشهر اعلام شد و بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس  شماره ۲ به محل ماموریت اعزام شدند.

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران اظهار کرد:تیم اورژانس به محض ورود به صحنه ،نوزاد را درحال تولد یافتند و با اقدام به موقع و ایجاد شرایط مناسب به تولد نوزاد کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکپور گفت: سایر اقدامات ازجمله آزاد سازی بند ناف از دور گردن نوزاد و کلا مپ و بریدن بند ناف ،پوآر دهان نوزاد و فراهم کردن محیط گرم و اکسیژن تراپی نوزاد انجام شد و در نهایت مادر و نوزاد و در شرایط مطلوب و با حال خوب به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل شدند.

لازم به ذکر است که این نوزاد پسر فرزند دوم  مادر ۳۴ساله بود و این ماموریت توسط آقایان جمال رضایی و مهدی نیکو نهاد ،کارشناسان فوریتهای پزشکی پایگاه ۲ اورژانس قائمشهر انجام شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان تولد مرکز فوریت های پزشکی نوزاد اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی دو نفر در محدوده پل فلاورجان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در آب رودخانه ساعت ۱۷:۴۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در محدوده پل فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: دو دختر نوجوان ۱۵ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 748173

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد