Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@21:14:25 GMT

جشن تولد 38 سالگی خانم بازیگر+عکس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۷۶۸۵۴

جشن تولد 38 سالگی خانم بازیگر+عکس

رکنا: لیلا بلوکات روز گذشته تولد 38 سالگی خود را جشن گرفت.

لیلا بلوکات که متولد 4 آذر سال 59 است روز گذشته تولد 38 سالگی خود را جشن گرفت. این بازیگر Actor عکسی از جشن تولدش منتشر کرد.

لیلا بلوکات با انتشار عکس زیر نوشت: در کنار دو بزرگوار بانو جهان ملک خزایی و امیر عابدی عزیز و عوامل ساخت مستند سینمای ایران ممنون از مهرتون کیک چهارم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رفتار زشت خانم دکتر دندانپزشک تهرانی با دختری به نام رعنا مریم و عباس 5 سال شب و روز گره زدند تا عروس و داماد شوند + عکس همخوابی کثیف زن جوان تهرانی با دوست صمیمی شوهرش / فریدون خیلی به من محبت می کرد! زلزله امشب کرمانشاه بازهم پیش بینی شده بود / گفتگو با دکتر برهمند / مسوولان به پیش بینی من توجه نمی کنند!! عقیم شدن یک مرد توسط 4 هم سلولی در زندان+عکس افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ 2 از سوی ایران خودرو تایید شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آزار و اذیت جنسی زنان توسط سربازان هوس باز + عکس گفتگو اختصاصی با خشن‌ترین کیف قاپ پایتخت / او زن تهرانی را به کما برد + فیلم و عکس زنم جمیله در چشمانم زل زد و گفت با پسر عمویش عشق بازی می کند ! زن مطلقه توسط دو جوان در پراید مورد تجاوز قرار گرفت پیشنهاد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان در سال ۹۸ جوان متجاوز به خانه دو زن رفت ولی خونین و ناقص بیرون آمد! +عکس شیوه جدید ازدواج زن و شوهر ایرانی / سفره عقد روی قله کوه رها شدن نوزادی در روز بارانی خیابان مفتح / ضجه های این طفل معصوم او را از مرگ نجات داد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر Actor مستند تولد عکس جشن خانم بازیگر لیلا بلوکات عکس تجاوز فیلم ایران قتل مرد کودک حوادث نیویورک من عقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا توسط خانم نازنین فاطمه عیدیان در مسابقات دوی ۴۰۰ متر نوشت:

«پارسال در جلسه‌ای خدمت خانم نازنین فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمش بودم.

این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است…

تبریک به خانم عیدیان عزیز بخاطر قهرمانی و رکوردزنی در آسیا.

قهرمانی المپیک ان‌شاءالله

تا باد چنین بادا»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)