Web Analytics Made Easy - Statcounter

همايش 40 سال وحدت در شهرستان زهک ،همايش روحانيون شيعه و سني در کنارک و نشست صميمي علما و معتمدان با مسئولان شهرستان مرزي ميرجاوه از جمله اين برنامه ها بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نشست گفتمان سازي طوايف در وحدت، توسعه و امنيت پايدار شهرستان دلگان برگزار شد.

فرماندار دلگان در اين نشست  با تاکيد بر هوشياري و مراقبت در مقابل نجواهاي بيگانگان افزود: وحدت مي بايست در گفتار و عمل باشد و همه بايد تلاش کنيم تا زمينه هاي وحدت را شناسايي و زمينه هاي تفرقه را خنثي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعي گفت: يکي از عواملي که نقش زيادي در توسعه نيافتگي شهرستان دلگان داشته، درگيري‌هاي طايفه‌اي بوده است.

همچنين در اين نشست سران طوايف و علما بر پيشگيري از نزاع و درگيري هاي قومي و قبيله اي و تقويت وحدت و اخوت تأکيد کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هفته وحدت سیستان و بلوچستان شیعه و سنی گفتمان سازی دلگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس