Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از معجزات انقلاب اسلامی و امام راحل تشکیل بسیج مستضعفین است، گفت: بسیجی یعنی در وسط میدان بودن یعنی هر جا ولی و فرمانده اراده کرد همچون عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی، نظامی حضور پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ سردار حسین اشتری شب گذشته در اجلاسیه شهر ایمانشهر از ویژه برنامه‌های کنگره ملی سرداران و یک هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان با بیان این که یکی از معجزات انقلاب اسلامی و امام راحل تشکیل بسیج مستضعفین بود، اظهار کرد: بسیج هر کجا که نظام و انقلاب به یاری نیاز داشته، در آن صحنه حاضر شده است؛ بسیجی بدین معناست که در وسط میدان باشد و هر زمانی که ولی فقیه اراده کرد در آن عرصه حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرمان امام راحل برای حضور نیروهای مردمی در جبهه‌های حق علیه باطل گفت: رمز موفقیت رزمندگان اسلام در مقابل دشمن تا دندان مسلح، ایمان به خداوند و پیروی از ولی فقیه زمان بود، آنان پیام خود را از عاشورا دریافت کردند و به یاری فرزند امام حسین(ع) شتافتند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که شهدا به مردم آموختند که باید در مقابل زورگویی دشمنان ایستاد و مقاومت کرد، ابراز کرد: امنیت، اقتدار، پیشرفت و قدرت ما در جهان به واسطه خون شهداست، امروز جبهه مقاومت در یمن، لبنان، فلسطین از شهدای ما به ویژه شهدای فلاورجان الگو گرفته‌اند.

وی ادامه داد: مردم ما مردم عاشورا هستند، بیش از 2 میلیون نفر با وجود مشکلات اقتصادی و برخی از گرفتاری‌هایی که برخی از مسئولان ایجاد کردند، در راهپیمایی عظیم اربعین حضور یافتند.

سردار اشتری یادآور شد: نیروی انتظامی حدود 14 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد 8 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و سایر شهدا پس از جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند و امروز افتخار می‌کنیم که حافظ جان، مال و ناموس و امنیت مردم هستیم.

وی با اشاره به آمادگی و خدمت رسانی نیروی انتظامی در سراسر کشور بیان کرد: نیروی انتظامی با عده ای معدود که قصد ایجاد رعب و وحشت میان مردم را دارد به شدت برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با بیان این که به فرموده مقام معظم رهبری کار نیروی انتظامی، مصداق مجاهد فی سبیل‌الله است، یادآور شد: امروز قدرت موشکی ایران اسلامی، قدرت برتر در منطقه است و در مقابل بسیاری از کشورهای جهان ایستاده است.

وی در پایان یادآور شد: به شرط وحدت و پیروی از ولایت و به لطف شهدا و دعای مادران و پدران شهدا هیچ آسیبی نخواهیم دید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۷۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد